Μια νέα εποχή ξεκινάει για το σήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ανακαινίστηκε πλήρως, ώστε να αποτελέσει εκ νέου σημείο αναφοράς και μνήμης για όλα τα Nότια Προάστια.

Την Τετάρτη 10 Μαϊου 2017, ώρα 8 μ.μ.στην πρόσφατα ανακαινισμένη πλατεία στη συμβολή Βουλιαγμένης και Μ. Γερουλάνου,θα πραγματοποιηθεί η επίσημη φωταγώγηση του σήματος.

«Το σήμα της Ολυμπιακής αποτελεί ένα τοπόσημο όχι μόνο για την πόλη μας αλλά και για ολόκληρη την Αθήνα, καθώς αποτελεί από το 1966 έως και σήμερα σημείο αναφοράς για τους πολίτες ολόκληρης της Αθήνας», έχει αναφέρει σχετικά ο Γιάννης Κωνσταντάτος, ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης, που ανέλαβε την πρωτοβουλία για την αποκατάσταση του ιστορικού σήματος.

Δείτε το επίσημο βίντεο της εκδήλωσης εδώ.

Σύντομο ιστορικό του «Σήματος» της Ολυμπιακής

Το 1969, η Πολιτεία, αποφασίζει, μετά τη συνεχή αύξηση του τουρισμού, που παρουσιάζει η χώρα μας ως τουριστικός προορισμός, να επεκτείνει περαιτέρω το Αεροδρόμιο του Ελληνικού προς Ανατολάς. Έτσι, δημιουργήθηκε ο Ανατολικός Αερολιμένας, αναπόσπαστο τμήμα του Αεροδρομίου του Ελληνικού, με στόχο να εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ξένες αεροπορικές εταιρείες, εγκαινιάζοντας το κτήριο Saarinen, όνομα που πήρε από τον σχεδιαστή, κατασκευαστή, αρχιτέκτονα.

Ο Δυτικός Αερολιμένας, εξυπηρετούσε αποκλειστικά το σύνολο των πτήσεων της Ολυμπιακής Αεροπορίας και μόνο.

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης, κατόπιν τούτου, εισηγήθηκε προς τα στελέχη της Ολυμπιακής Αεροπορίας, να δημιουργηθεί και να τοποθετηθεί σε καίριο σημείο (διασταύρωση Λεωφόρου Βουλιαγμένης και Αλίμου), το σήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, προκειμένου να προωθήσει την εταιρεία του και να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά, ως αερομεταφορέα.

Έτσι, το 1970, οι υπηρεσίες της Ολυμπιακής Αεροπορίας, προχώρησαν στην πραγματοποίηση μελέτης, αναζήτηση χώρου και στη συνέχεια, σε διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή του σήματος.

Η εντολή δόθηκε από τον Κωνσταντίνο Κονιαλίδη, πρόεδρο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και έμπιστο στέλεχος του Αριστοτέλη Ωνάση, στον κατασκευαστή, κ. Βότση.

H κατασκευή της επιγραφής ξεκίνησε το 1973 και ολοκληρώθηκε μετά από λίγους μήνες, με την υποβοήθηση ξύλινης σκαλωσιάς και τη βοήθεια ειδικού γερανού, που χορηγήθηκε από την Ολυμπιακή Αεροπορία για την ανάρτηση της σιδηροκατασκευής (ιδιαίτερα μεγάλη κατασκευή για την εποχή εκείνη).

Χαρακτηριστικά θα πρέπει να αναφερθεί ότι πριν κατασκευαστεί το σήμα, έπρεπε να πάρει ειδική άδεια από το Υπουργείο Συντονισμού, καθώς τέτοιου είδους διαφημιστικές κατασκευές, (ύψος, ανάγλυφα γράμματα) δεν προβλεπόντουσαν από την τότε νομοθεσία.

Η σφαίρα είναι διαμέτρου 10 μέτρων ενώ το συνολικό ύψος της ανέρχεται στα 26 μέτρα. Το συνολικό βάρος της είναι 11,5 τόνοι. Ο πρώτος σχεδιασμός της απεικόνιζε αεροσκάφη, την ονομασία OLYMPIC AIRWAYS και ανέφερε τις πέντε ηπείρους, ότι είναι δηλαδή εταιρεία των πέντε ηπείρων.

Η κατασκευή κόστισε 980.000 δραχμές, ποσό υπέρογκο, για την εποχή εκείνη.

Το 2003, το σήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, για 3η συνεχή φορά, δέχεται παρέμβαση και από OLYMPIC AIRWAYS γίνεται OLYMPIC AIRLINES.

Πηγή: www.zougla.gr 

Προβλήθηκε 3639 φορές

Γλυφάδα: Είχε κακοποιήσει την 21χρονη και στο παρελθόν και είχε εμπλακεί σε τροχαίο με εγκατάλειψη μόλις την προηγούμενη ημέρα ο 29χρονος αυτόχειρας

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 29χρονος από τη Γλυφάδα, που έδωσε τέλος στη ζωή του, αφότου αστυνομικοί τον έπιασαν επ’ αυτοφώρω σε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας, ήταν σεσημασμένος για υποθέσεις κλοπών, ναρκωτικών αλλά και εμπλοκής σε τροχαίο με εγκατάλειψη.