Η Victoria's Secret προσπάθησε τα τελευταία χρόνια να επαναπροσδιορίσει το brand της, ωστόσο τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενε.


Η αυτοκρατορία εσωρούχων γνώρισε πτώση στις πωλήσεις μετά τη στροφή της προς πιο ποικιλόμορφα μοντέλα, αντικαθιστώντας τους διάσημους «αγγέλους» με φιγούρες όπως η ποδοσφαιρίστρια Megan Rapinoe και το transgender μοντέλο Valentina Sampaio.

Ενώ αυτή η αλλαγή συγκέντρωσε θετικές κριτικές στο διαδίκτυο, δεν οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων και η εταιρεία, στοχεύει τώρα να επαναφέρει την έντονη σεξουαλικότητα, για την οποία έγινε γνωστή.

Όσον αφορά στις οικονομικές επιδόσεις, τα έσοδα για το 2023 προβλέπεται να φτάσουν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μείωση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ακόμη χαμηλότερα από τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια που πέτυχαν το 2020.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Victoria's Secret, Martin Waters, αναγνώρισε ότι οι επιδόσεις της εταιρείας χρειάζονται βελτίωση, ιδίως σε ό,τι αφορά την ενίσχυση του πυρήνα της. Η μάρκα σχεδιάζει να επεκταθεί με την εισαγωγή activewear και μαγιό, την ανανέωση των υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα 400 νέων τοποθεσιών εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.

www.protothema.gr

Προβλήθηκε 623 φορές