Απάντηση του Προέδρου ΕΔΣΝΑ και Περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρού σε ανακοίνωση της ΠΟΕ ΟΤΑ!

Εντός των τειχών 07 Νοεμβρίου 2013

Η ΠΟΕ ΟΤΑ μετά την αποκάλυψη ότι μέλος της Εκτελεστικής της Επιτροπής χρησιμοποιούσε για ιδιωτική του χρήση τζιπ εργολάβων προκαλεί και πάλι με μια παραπλανητική ανακοίνωση γεμάτη ψεύδη.

Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ και Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός επεσήμανε ότι:

«Είναι προφανές ότι η ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ προσπαθεί να παραπλανήσει για να κρύψει το γεγονός ότι ηγετικό της στέλεχος χρησιμοποιούσε για ιδιωτική του χρήση τζιπ εργολάβων, εντελώς παράνομα.

Η ΠΟΕ-ΟΤΑ από τη μία θέλει να δείχνει ότι αντιπαλεύει τα εργολαβικά συμφέροντα και από την άλλη, μέλη της περιφέρονται με τζιπ εργολάβων σαν να μην τρέχει τίποτα.

Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.

Για να θολώσουν μάλιστα τα νερά έβγαλαν ανακοίνωση με ψευδή και παραπλανητικά στοιχεία.

Η απάντηση που τους πρέπει είναι μία: Με την παραπλάνηση δεν μπορείτε να κρύψετε την αλήθεια, κύριοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ.».

Τα ψεύδη της ανακοίνωσης της ΠΟΕ ΟΤΑ και η αλήθεια για τα γεγονότα:

1. Δεν υπάρχει Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου του ΕΔΣΝΑ και του Περιφερειάρχη Αττικής που να του έχει παραχωρηθεί όχημα. Η αναφορά στην ανακοίνωση της ΠΟΕ ΟΤΑ είναι απολύτως ψευδής.

2. Η παραχώρηση οχημάτων από εταιρείες που εκτελούν έργα στον ΧΥΤΑ αποτελεί αντικείμενο της συμβατικής τους υποχρέωσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 8.1 σελίδα 17 στη συγγραφή υποχρεώσεων και σελίδα 31 από την ειδική συγγραφή υποχρεώσεων, διότι οι εργασίες γίνονται σε μεγάλες επιφάνειες που δεν έχουν οδικό δίκτυο αλλά χωματόδρομους αδιαμόρφωτους.

3. Τα οχήματα είχαν παραχωρηθεί, σε υπαλλήλους του τότε ΕΣΔΚΝΑ και της τότε κρατικής Περιφέρειας Αττικής, που ήταν αρμόδιοι για την επίβλεψη και εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών στον ΧΥΤΑ.

4. Οι δύο υπάλληλοι της Περιφέρειας που αναφέρονται στην ανακοίνωση είναι ο ένας Προϊστάμενος και ο άλλος τεχνικός υπάλληλος της τεχνικής υπηρεσίας της τότε κρατικής Περιφέρειας και σήμερα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, που επέβλεπαν το συγκεκριμένο έργο και η διάθεση οχήματος προβλεπόταν από τη Σύμβαση.

5. Η παραχώρηση των οχημάτων έγινε από την προηγούμενη διοίκηση του ΕΔΣΝΑ όταν και ξεκίνησαν να υλοποιούνται τα συγκεκριμένα έργα.

6. Όσοι υπάλληλοι έπαψαν για οποιοδήποτε λόγο να ασχολούνται με τα έργα στο ΧΥΤΑ έχουν επιστρέψει τα οχήματα εκτός από τον συγκεκριμένο συνδικαλιστή της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

7. Ο συνδικαλιστής της ΠΟΕ ΟΤΑ και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής αν και του είχε ζητηθεί εγγράφως από τον πρώην Πρόεδρο του Συνδέσμου τον Μάιο του 2011 (με αριθμό πρωτοκόλλου 3597) να επιστρέψει το όχημα, δεν το έπραξε.

8. Το επέστρεψε τον Οκτώβριο του 2013 δηλαδή δύο χρόνια μετά όταν έγινε γνωστό το γεγονός και δημοσιοποιήθηκε από τη νέα διοίκηση.

9. Σε βάρος του ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη σύμφωνα με το πειθαρχικό δίκαιο για τους υπαλλήλους των ΟΤΑ.

Προβλήθηκε 804 φορές

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στο ΔΗΜΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ: ''Ο Δήμος Ηλιούπολης σε πορεία πλήρους ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ''

Όλο και πιο καθαρή γίνεται η πολιτική επιλογή της Δημοτικής Αρχής Ηλιούπολης: Ενισχύει την εμπορευματοποίηση υπηρεσιών (ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ - ΑΝΤΙΤΙΜΑ- ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ) που θα έπρεπε να είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ και ΔΩΡΕΑΝ για ΟΛΟΥΣ.

Υπόθεση trafficking στην Ηλιούπολη: Ένοχος αλλά ελεύθερος ο αστυνομικός

«Ενόψει του νομοθετικού καθεστώς που ίσχυε κατά το χρόνο τέλεσης της πράξης, δεν επιτρέπεται η αναστολή και η μετατροπή, δεν μετατρέπει και διατάσσει την έκτιση της ποινής», είπε η Πρόεδρος, προσθέτοντας πως αφαιρείται ο χρόνος προσωπικής κράτησης.

Επίδομα ευθύνης Παιδικών Σταθμών, η πίεση των εργαζομένων έφερε την δέσμευση όχι η ''ευαισθησία της Διοίκησης'' (ανακοίνωση)

Απάντηση στην ανάρτηση του Δημάρχου Στάθη Ψυρρόπουλου για την δέσμευση του στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, να πληρωθεί με εντολή του το επίδομα ευθύνης για τις υπεύθυνες των Παιδικών Σταθμών, δίνει το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Ηλιούπολης.

ΗΛΙΟΥ-Πόλις, Ανθρώπινη Πόλη: ''Ο Δήμος Ηλιούπολης προχωρά σε ιδιωτικοποίηση της Δημοτικής Συγκοινωνίας Ηλιούπολης''.

Με σημερινή απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής, δυστυχώς, η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της Δημοτικής Συγκοινωνίας ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΕΤΑΙ. Το σύνολο του Μεταφορικού Έργου ανατίθεται σε ιδιωτική εταιρεία.