Αποζημίωση 2.000 ευρώ καλείται να πληρώσει - με βάση δικαστική απόφαση- σε καταναλωτή μια επιχείρηση, η οποία προέβαινε σε τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς, παραβιάζοντας τον νόμο για τα προσωπικά δεδομένα.

Η σημαντική απόφαση που αφορά σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών, εκδόθηκε από το Ειρηνοδικείο, όπου προσέφυγε ο εν λόγω πολίτης, γιατί δεχόταν επανειλημμένες διαφημιστικές κλήσεις, παρά το γεγονός ότι, με βάση τη νομοθεσία, είχε ζητήσει εγγράφως και με e-mail να διαγραφεί από τα σχετικά μητρώα της διαφημιζόμενης εταιρείας.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ", σύμφωνα με όσα περιγράφονται στις σελίδες της δικαστικής απόφασης, η εναγόμενη επιχείρηση με την τακτική που ακολούθησε προσέβαλε κατ' επανάληψη την προσωπικότητα του κατόχου του τηλεφωνικού αριθμού "στη σφαίρα της πληροφοριακής του αυτοδιάθεσης και της ιδιωτικότητάς του καθώς και στο δικαίωμα που του αναγνωρίζει ο νόμος να μην καθίστανται τα προσωπικά του δεδομένα, αντίθετα προς τη βούλησή του, αντικείμενα παράνομης επεξεργασίας από εταιρείες και τους εκπροσώπους τους".

Στην προκειμένη υπόθεση, η εναγόμενη εταιρεία, το χρονικό διάστημα από 17/1/2018 έως 28/02/2020 καλούσε τον συγκεκριμένο κάτοχο του τηλεφωνικού αριθμού για να προωθήσει τις εμπορικές υπηρεσίες της, παρά το ότι εκείνος με αίτησή του είχε ήδη ζητήσει από τους τηλεφωνικούς παρόχους την ένταξη των τηλεφωνικών αριθμών του στο μητρώο καταναλωτών οι οποίοι δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς.

Επιπλέον είχε ζητήσει, τόσο προφορικά, όσο και γραπτώς από τους εκπροσώπους της εναγόμενης επιχείρησης να μην τον ξαναενοχλήσουν "προξενώντας έτσι σε αυτόν ψυχική αναστάτωση και απώλεια του προσωπικού και εργασιακού χρόνου του, προκειμένου να απαντήσει στις κλήσεις τους, καθόσον η διεύθυνση κατοικίας του αποτελεί και επαγγελματική έδρα".

Ο ενάγων σύμφωνα με "ΤΑ ΝΕΑ" διεκδικούσε 5.000 ευρώ, αλλά το δικαστήριο "με γνώμονα την αποφυγή της οικονομικής εξουθένωσης της εναγομένης και του αντίστοιχου πλουτισμού του ενάγοντα" επιδίκασε υπέρ αυτού το ποσό των 2.000 ευρώ.

πηγή


Προβλήθηκε 448 φορές
21 υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ θα μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ

Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργου Γεωργαντά, καθορίζονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και διοικητικές διαδικασίες του ΟΑΕΔ που θα μπορούν να διεκπεραιώνονται στο εξής και από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Αλλάζουν όλα τα για τα ΑμεΑ - Προσωπικός βοηθός, κάρτα αναπηρίας και αλλαγές στα ΚΕΠΑ

Προσωπικούς βοηθούς από το κράτος θα έχουν τα άτομα με αναπηρία, έρχεται η κάρτα αναπηρίας για περισσότερους ενώ αλλάζει και η λειτουργία των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα. Ειδικότερα το πρόγραμμα του "προσωπικού βοηθού" θα ξεκινήσει πιλοτικά για 3.000 άτομα με αναπηρία και στην συνέχεια θα επεκταθεί.

ergasia.testing.gov.gr - Σε λειτουργία η πλατφόρμα για δωρεάν τεστ σε εργαζόμενους

Σε λειτουργία τέθηκε από το αρμόδιο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης η ειδική πλατφόρμα ergasia.testing.gov.gr για την παροχή δύο δωρεάν τεστ για την ανίχνευση του κορονοϊού σε εργαζομένους επιχειρήσεων που απασχολούν πάνω από 20 άτομα.