Μια παρωδία των τραγωδιών του Ευριπίδη «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» και «Ιφιγένεια εν Ταύροις».
Αυτή η διασκευή - παρωδία, ακολουθεί πιστά τη δομή των δύο τραγωδιών, δίνοντας ωστόσο μια άλλη διάσταση, τόσο στο γιατί πραγματικά έγινε ο Τρωικός πόλεμος (σιγά μην έγινε για ένα πουκάμισο αδειανό, για μια «Ελένη»), αλλά και στην όποια θυσία ζητάνε οι εκάστοτε κρατούντες, από τα αθώα (;) θύματά τους για το «καλό της πατρίδας».
Όταν η εξουσία παντρεύεται την απληστία και την έπαρση, γεννιούνται εγκλήματα.
Όταν η παραπληροφόρηση και η προπαγάνδα, συναντάει την αμάθεια, την απάθεια και την αφέλεια τότε γεμίζει ο κόσμος «Ιφιγένειες».
Τουλάχιστον στις τραγωδίες του Ευριπίδη υπήρξε καλό τέλος, το οποίο επιλέξαμε να κρατήσουμε κι εμείς, για παρηγοριά.
Η παρωδία αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πέρσι, στο πλαίσιο του φεστιβάλ.
Κείμενο - σκηνοθεσία - μουσική επιμέλεια: Λίλιαν Δημητρακοπούλου
Ένα χαρακτηριστικό πιάτο της μαροκινής κουζίνας είναι η pastilla, ένα είδος πίτας με κοτόπουλο (ή περιστέρι), αμύγδαλα και μπαχαρικά, πασπαλισμένη με ζάχαρη άχνη, που ισορροπεί θαυμάσια αλμυρό και γλυκό.
Η Σελήνη στον Αιγόκερω μας βάζει σε σοβαρό mood ζητώντας πρόγραμμα, στόχους και… λίγη ησυχία. Όμως είναι σε τετράγωνο με τον Κρόνο και τον Ποσειδώνα, δημιουργώντας δοκιμάζοντας ανάμεσα σε ευθύνες και επιθυμίες με καθήκον και φαντασία.
Η Δευτέρα ξεκινά με τη Σελήνη στον ανήσυχο Τοξότη, που πάντα θέλει να πετάξει μακριά απ’ τα προβλήματα – όμως σήμερα βρίσκει μπροστά της ένα τετράγωνο με τους Δεσμούς της Σελήνης και... δοκιμαζόμαστε ιδεολογικά και συναισθηματικά.