Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ηλιούπολης: Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ "ταΐζει" ΛΕΦΤΑ των ΔΗΜΟΤΩΝ σε ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Εντός των τειχών 22 Οκτωβρίου 2025

 Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

"ταΐζει" ΛΕΦΤΑ των ΔΗΜΟΤΩΝ

σε ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο Δήμος Ηλιούπολης είναι αποτέλεσμα μιας συνειδητής πολιτικής απαξίωσης των δημοτικών υπηρεσιών και των ίδιων των εργαζομένων. Η Δημοτική Αρχή ευθυγραμμισμένη με τις κυβερνητικές επιταγές και τις κατευθύνσεις της ΕΕ, προχωράει σε ιδιωτικοποιήσεις υπηρεσιών του δήμου, κυνήγι των πρωτοπόρων συνδικαλιστών και όσων σηκώνουν κεφάλι και υψώνουν ανάστημα, στην εφαρμογή των αντεργατικών μέτρων και των πολιτικών επιλογών που προτάσσουν το κέρδος του κεφαλαίου, στον αντίποδα των λαϊκών αναγκών και συμφερόντων.
Προωθεί συστηματικά την ιδιωτικοποίηση κάθε λειτουργίας του Δήμου — από τις οικονομικές υπηρεσίες, την καθαριότητα και το πράσινο, τον ηλεκτροφωτισμό, μέχρι τη δημοτική συγκοινωνία.

Αντί να ενισχύσει τις υπηρεσίες με μόνιμο προσωπικό και σύγχρονα μέσα, επιλέγει να τις αφήνει να υπολειτουργούν, για να τις παρουσιάσει μετά ως «αναποτελεσματικές» και να δικαιολογήσει ως μονόδρομο τις ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα τελευταία χρόνια με ευθύνη και των προηγούμενων δημοτικών αρχών, η δημοτική συγκοινωνία έχει απαξιωθεί. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο 2 γραμμές με δύο λεωφορεία, (η γραμμή 2 και η 3), και μόνο από τις 7:00-13:00 όταν δεν έχουν βλάβες (τα υπόλοιπα λεωφορεία είναι χρόνια παροπλισμένα στο γκαράζ). Για προσλήψεις οδηγών ούτε κουβέντα. Ενώ μπορεί να προσλάβει ΜΟΝΙΜΟΥΣ οδηγούς, μιας και δεν υπάρχει περιορισμός προσλήψεων στις ανταποδοτικές υπηρεσίες, επέλεξε την επινοικίαση ΟΔΗΓΩΝ απο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν την συνειδητή επιλογή και την σταδιακή απαξίωση της δημοτικής συγκοινωνίας, ώστε να φτάσουμε σήμερα να φαντάζει η ιδιωτικοποίηση σαν λύση. Είναι όμως;;;

Δεσμεύει 143.709,55€ για 14 μήνες, δηλαδή περίπου 10.270€ το μήνα. Και αυτό το ποσό μόνο για την επινοικίαση οδηγών, οι οποίοι θα οδηγούν αυτά τα δύο λεωφορεία, όταν και έαν λειτουργούν. Άρα, κάθε μήνα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ 10.270€ απο τα ταμεία του δήμου δηλαδή λεφτά των δημοτών. ΑΝΤΙΘΕΤΑ εαν ο δήμος προσλάβανε 5 ΜΟΝΙΜΟΥΣ οδηγούς, με βάση το ενιαίο μισθολόγιο στο δημόσιο θα στοίχιζαν 5 Χ 948€ μικτά = 4.740€ το μήνα. Δηλαδή με τον ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ του δήμου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα τσεπώνει τουλάχιστον 5.500€ το μήνα για να κυκλοφορούν στην πόλη μας αυτά τα 2 δημοτικά λεωφορεία που υπάρχουν.

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ "...... και όπως φαίνεται ΛΕΦΤΑ υπάρχουν στο ταμείο του δήμου αλλά ΜΟΝΟ για να αΐζουν" τους ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και τις ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρώ για συμβουλευτικές υπηρεσίες, επικοινωνιακές προβολές και εργολαβίες, το ταμείο του Δήμου ανοίγει διάπλατα για τους ΙΔΙΩΤΕΣ.



Προβλήθηκε 496 φορές

Μεσογείων-Βουλιαγμένης σε 10 λεπτά - Πράσινο φως για το τούνελ που θα σώσει την Αθήνα

Η ολοκλήρωση της Σήραγγας Ηλιούπολης αποτελεί μία από τις προτεραιότητες των ιθυνόντων όσον αφορά τα έργα υποδομής στην Αθήνα, καθώς αναμένεται να βελτιώσει την πρόσβαση προς το Ελληνικό και τις νότιες περιοχές της πρωτεύουσας.

Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης: Δελτίο Τύπου για τον τραυματισμό καθηγήτριας στο ΕΠΑΛ Ηλιούπολης.

Γίναμε μάρτυρες άλλη μια φορά του επιλεκτικά ανίκανου κρατικού και δημοτικού μηχανισμού όταν αφορά τις ανάγκες μας, την ασφάλειά μας, τη ζωή μας. Την προηγούμενη εβδομάδα μέσα στο ΕΠΑΛ Ηλιούπολης έπεσαν πλακάκια στο κεφάλι καθηγήτριας.

Προσφυγή του Σωματείου Εργαζομένων του Δήμου Ηλιούπολης κατά της ιδιωτικοποίησης της Δημοτικής Συγκοινωνίας

Η κατάθεση της προσφυγής αλλάζει τα δεδομένα μιας και μέχρι την τελική απόφαση “παγώνουν” οι σχετικές διαδικασίες, ενώ σύμφωνα πάντα με το κείμενο της προσφυγής τα αιτήματα είναι δυο