"ταΐζει" ΛΕΦΤΑ των ΔΗΜΟΤΩΝ
σε ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν την συνειδητή επιλογή και την σταδιακή απαξίωση της δημοτικής συγκοινωνίας, ώστε να φτάσουμε σήμερα να φαντάζει η ιδιωτικοποίηση σαν λύση. Είναι όμως;;;
Δεσμεύει 143.709,55€ για 14 μήνες, δηλαδή περίπου 10.270€ το μήνα. Και αυτό το ποσό μόνο για την επινοικίαση 5 οδηγών, οι οποίοι θα οδηγούν αυτά τα δύο λεωφορεία, όταν και έαν λειτουργούν. Άρα, κάθε μήνα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ 10.270€ απο τα ταμεία του δήμου δηλαδή λεφτά των δημοτών. ΑΝΤΙΘΕΤΑ εαν ο δήμος προσλάβανε 5 ΜΟΝΙΜΟΥΣ οδηγούς, με βάση το ενιαίο μισθολόγιο στο δημόσιο θα στοίχιζαν 5 Χ 948€ μικτά = 4.740€ το μήνα. Δηλαδή με τον ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ του δήμου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα τσεπώνει τουλάχιστον 5.500€ το μήνα για να κυκλοφορούν στην πόλη μας αυτά τα 2 δημοτικά λεωφορεία που υπάρχουν.
" ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ "...... και όπως φαίνεται ΛΕΦΤΑ υπάρχουν στο ταμείο του δήμου αλλά ΜΟΝΟ για να "ταΐζουν" τους ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και τις ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρώ για συμβουλευτικές υπηρεσίες, επικοινωνιακές προβολές και εργολαβίες, το ταμείο του Δήμου ανοίγει διάπλατα για τους ΙΔΙΩΤΕΣ.