Διάβασα πριν λίγες μέρες πως εγκρίθηκε δαπάνη για μελέτη εγκατάστασης δύο πεζογεφυρών στην Πλατεία Βορείου Ηπείρου.: 4. Τέλος, στο έργο «ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΛΕΤΩΝ 14 ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΩΝ», προϋπολογισμού 450.000,00€ περιλαμβάνονται και οι δύο πεζογέφυρες στην Ηλιούπολη" (βλέπε εδώ)

Επίσης διαβάζω πως προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς η κατασκευή της Σήραγγας, μονόροφη ή δυόροφη δεν έχει σημασία και με βάση το νόμο η θα απαγορευτεί η κίνηση στην Κατεχάκη – Αλίμου τη γνωστή λεωφόρο λαιμητόμο που κόβει την Ηλιούπολη στα δύο.

Αυτό το διαβάζω σε σχετικό δημοσίευμα του, μέχρι πριν λίγο καιρό Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης, κ. Κώστα Σεφτελή εκ των στυλοβατών της παράταξης «Πρώτα η Ηλιούπολη» που κυβερνάει σήμερα το Δήμο.

Βέβαια ο Κώστας Σεφτελής παραιτήθηκε από Πρόεδρος και από την Παράταξη στηρίζει όμως το έργο της πρώην παράταξης του.

Συνεπώς κάτι περισσότερο ξέρει, από όλους μας και κάπου το πάει ο Κώστας.

Γράφει λοιπόν, κρατώντας «πισινή» που λέμε: «Μέχρι στιγμής, μένω στην κατηγορηματική δήλωση του Δημάρχου κ. Βασίλη Βαλασόπουλου στο Δημοτικό Συμβούλιο πως υπάρχει νόμος του Κράτους που καταργεί, αυτόματα με τη λειτουργία της Αστικής Σήραγγας, τη διέλευση της Αλίμου - Κατεχάκη μέσα από την Ηλιούπολη». Βλέπε εδώ

Τότε τι χρειάζονται οι πεζογέφυρες σε μια χρεωκοπημένη Ελλάδα: «Πρώτα η Ηλιούπολη» και ας πάει να.. …η Ελλάδα!

Μπερδεμένα πράγματα!

Βέβαια οι συντάξεις μελετών είναι αποδοτικές για τις τεχνικές εταιρείες και μελετητικά γραφεία.

Λέγεται πως τα χρήματα που ξοδεύτηκαν στη σύνταξη μελετών που μπήκαν στο συρτάρι «άμα τη σύνταξή τους» είναι το μεγάλο σκάνδαλο για το οποίο δεν μιλάει κανένας.

 

 

Το Μάτι Πίσω από την Πλάτη

30.11.2016 «του Αγίου Αντρεός»
 

Προβλήθηκε 1145 φορές