Με την Ελλάδα να θρηνεί κάθε χρόνο περίπου 1.500 νεκρούς στους δρόμους κάποιοι φαίνεται ότι παίζουν πολιτικά παιχνίδια θέλοντας να... χαϊδέψουν αυτιά.

Έτσι φαίνεται ότι το πρόβλημα είναι το ύψος το προστίμων και όχι οι ίδιες οι παραβάσεις και έτσι αντί να ενισχυθεί ο έλεγχος και να αποτραπούν οι παραβάτες έρχεται νέο σχέδιο για τις τιμές των προστίμων.

Κάπως έτσι από το υπουργείο Μεταφορών έρχονται πληροφορίες για μείωση των προστίμων του ΚΟΚ ως και κατά 50%.

Ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης μάλιστα επιμένει στην αναλογικότητα των προστίμων. Το .ίδιο μοντέλο φαίνεται, λέγεται, να λειτουργεί στις ΗΠΑ. Ενώ αναφέρεται χαρακτηριστικά πως ένα πρόστιμο των 100 ευρώ έχει άλλη αξία για κάποιον με εισόδημα 10.000 ευρώ το χρόνο και άλλη για κάποιον με εισόδημα 50.000 ευρώ το χρόνο.

Κάπως έτσι η παράβαση θα... κοστολογείται μέσω taxisnet και ανάλογα με το εισόδημα.

Παράλληλα οι παραβάτες θα υποχρεώνονται και σε κοινωνική εργασία για την “αποπληρωμή” του προστίμου έτσι ώστε να αυξηθεί και η κοινωνική συνείδησή τους.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες πάντως για πολύ επικίνδυνες παραβάσεις που οδηγούν σε τροχαία και βάζουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές τα πρόστιμα αναμένεται να μείνουν στα ίδια επίπεδα.

Κάπως έτσι μένει στα 700 ευρώ το πρόστιμο για κόκκινο και stop, στα 350 ευρώ η μη χρήση ζώνης ασφαλείας, στα 100 ευρώ το πρόστιμο για τη χρήση κινητού, αλλά και τα πρόστιμα από 200 ως και 2.000 ευρώ για οδηγούς που έχουν κάνει χρήση αλκοόλ.

www.newsit.gr 

Προβλήθηκε 1839 φορές
Πέθανε ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης: Ποιο ήταν το ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ γνωστό ως ''Ιταλός''

Ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης, μέλος της αντιστασιακής οργάνωσης ΠΑΚ που ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ κατά της στρατιωτικής Χούντας, είχε γεννηθεί στην Αλεξανδρούπολη το 1951. Σπούδασε Πολιτικές και Οικονομικές Επιστήμες με μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία.