Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, επιθυμώντας να δώσει στους νέους της Ευρωπαϊκής Ένωσης την ευκαιρία να γνωρίσουν τον χώρο και τον τρόπο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και να εκφράσουν τις προσδοκίες και τις απόψεις τους για την ευρωπαϊκή οικοδόμηση, διοργανώνει στο Στρασβούργο. Στην ημερίδα αυτή θα συμμετάσχουν μαθητές Β’ & Γ’ Λυκείου από τις χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πληροφορίες:http://www.europarl.europa.eu/greece/el/για-νέους μαθητές-%0A-σπουδαστές/euroscola

Το Σχολείο μας συμμετέχει με 10 μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου. Στο πλαίσιο του προγράμματος, για την επιλογή των μαθητών, θα διεξαχθεί διαγωνισμός γραπτής έκθεσης (μέγιστης διάρκειας 3 ώρες) με πληροφορίες – πηγές στην παρακάτω ιστοσελίδα: http://www.europarl.europa.eu/about-parliament/el

-Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο 26ο ΓΕ.Λ. Αθηνών-«Μαράσλειο» (Μαρασλή 8 και Σουηδίας, 10676, Αθήνα, τηλ. 210-7247387, email: [email protected]). Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθκε την Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2018, και από ώρα 11:00 ως και 14:00. Ώρα προσέλευσης 10.30.

Η υπεύθυνη καθηγήτρια στο 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης: κ. A. Δρακωτού ΠΕ 06 Αγγλικής

Ερευνητική Εργασία και Etwinning 2016-17

Τη σχολική χρονιά, 2016-2017, το θέμα του μαθήματος Ερευνητικής Εργασίας, «Μαζί στην Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», στις τάξεις Α4 – Α5 του σχολείου μας, συνδέθηκε μέσω της δράσης e-Twinning του προγράμματος Erasmus+ με Ευρωπαϊκά σχολεία, Ιταλίας (3) και Πορτογαλίας και 2 σχολεία από την Ελλάδα(Διαπολιτισμικό Ελληνικού και 3ο ΓΕΛ Καβάλας.

Ο τίτλος του “Together In Education for Human Rights-TIED4HR-”. Συνεργαστήκαμε άψογα με τους εταίρους μας, προχωρήσαμε σε κοινές δράσεις προάσπισης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μέσα στο σχολείο και στα άλλα εταιρικά σχολεία μέσω διαδικτύου. Έτσι καταφέραμε η δουλειά των μαθητών μας να γίνει ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα μέλη της σχολικής μας κοινότητας και σε αυτά των συνεργατών μας στην Ευρώπη με στόχο την προάσπιση των Δημοκρατικών Αξιών.

Στο πρόγραμμα αυτό ερευνήσαμε το θέμα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Δικαιωμάτων του Παιδιού και την προάσπισή τους μέσα από εκστρατείες δράσεων από παγκόσμιες οργανώσεις. Το συγκεκριμένο θέμα προσέφερε, από τη φύση και τη δομή του, μεγάλα περιθώρια στους μαθητές να ασχοληθούν με θεματικές ενότητες και δράσεις στην προσπάθεια να προσεγγίσουν τις έννοιες, τις παραμέτρους και την ουσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τη σημασία της ενεργητικής υπεράσπισής τους.

Στο πρόγραμμα ασχοληθήκαμε κυρίως με τις παρακάτω διαστάσεις του θέματος:

1) Εννοιολογικός ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με βάση τη συνθήκη των Ηνωμένων Εθνών και τις διεθνείς συμβάσεις.

2) Καθορισμός των πράξεων που συνιστούν παραβίαση τους.

3) Οι Παγκόσμιες ημέρες δράσεις των οργανισμών για την προάσπισή τους.

4) Δυνατότητες και δράσεις που υπάρχουν για τον καθένα μας – τόσο μέσα από ατομική όσο και συλλογική πρωτοβουλία– να ενεργήσουμε ως σκεπτόμενοι και δραστήριοι πολίτες.

5) Εξέχουσα μορφή της εφήβου Malala Yasufai και η πάλη της για τo δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Οι μαθητές μας δημιούργησαν σταθερή και υπεύθυνη επικοινωνία & συνεργασία με εκπροσώπους διαφόρων φορέων που μας βοήθησαν με υλικό στην εκπόνηση του προγράμματος, όπως για παράδειγμα η Unicef Hellas, Action Aid και η οργάνωση YouthForHumanRights (www.youthforhumanrights.org).

Συνεργάστηκαν, επίσης, με συνομηλίκους από σχολεία τόσο από την Ελλάδα όσο και από Ευρωπαϊκές χώρες μέσω του e-Twinning.

Οι συνεργάτες μας αναλυτικά είναι οι:

Italy, Torino (TO) Liceo IIS COPERNICO-LUXEMBURG – Teacher Chiaretta Geli

Greece, Athens (ATH)3rd General Lyceum Helioupolis – Teacher Anna Drakotou

Portugal, Espinho Escola B/S Domingos Capela, (DC) AEMGA -Teacher Maria Rocha

Greece, Kavala (Καβάλα) 3rd Senior High School of Kavala – Teacher Maria Dimitriadou

Italy, Rimini (RN) Istituto Comprensivo «Fermi» – Teacher Tiziana Palazzini

Greece, Athens (ATH) 2nd Intercultural Junior High school of Helliniko – Teacher Katerina Gerogianni

Italy, Messina (ME) Liceo Statale «E. Ainis» – Teacher Maria Santoro

Τέλος, προχώρησαν σε ποικίλες δράσεις παρέμβασης και προάσπισης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τόσο μέσα στη σχολική κοινότητα όσο και στην τοπική κοινωνία (ημερίδα παρουσίασης) με στόχο τη διάχυση & διάδοση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.

Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν από τα παιδιά παρουσιάζονται στον παρακάτω ιστολόγιο: website: https://twinspace.etwinning.net/26303

Άννα Δρακωτού ΠΕ-06. 

Την περίοδο 2014-2016 το σχολείο μας συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ με τη δράση eTwinning, με δύο έργα:

1.“Entrepreneurial Project και

2. The Career Project.

Το “Entrepreneurial Project” με την Τάξη Α3 και

το «The Career Project” με την Τάξη Α6

με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Άννας Δρακωτού καθηγήτριας Αγγλικής, σε ώρες του μαθήματος των Αγγλικών.

Στο έργο «Entrepreneurial Project» οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α3 τάξης, συνεργασθήκαμε με τα παρακάτω σχολεία:

– Ensemble Scolaire Lasalle Saint Charles, από Γαλλία, και το 2ο ΓΕ.Λ. Νέας Φιλαδέλφειας, από Ελλάδα,

– 2ο Π.Π.ΓΕ.Λ. Αθηνών, Ελλάδα,

– 6ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών, Ελλάδα, – 17ο ΓΕ.Λ. Αθηνών, Ελλάδα,

– 65ο ΓΕ.Λ. Αθηνών, Ελλάδα,

– Handelsakademie/Handelsschule Hallein, Αυστρία,

– IES Dámaso Alonso, Ισπανία,

– ISIS “Guido Galli”, Ιταλία,

– Sint Willebrord – Heilige Familie, Βέλγιο.

Περισσότερα εδώ…

https://3lykeioilioupolis.com/

Προβλήθηκε 2051 φορές

Ηλιούπολη: Οκτώ μήνες με αναστολή στον οδοντοτεχνίτη που παρίστανε τον οδοντίατρο

Το πραγματικό επάγγελμα του ήταν οδοντοτεχνίτης, ωστόσο είχε ανοίξει παράνομα οδοντιατρείο και εργαζόταν ως οδοντίατρος κάτι που ο άτυχος ασθενής δεν γνώριζε, όταν τον επισκέφθηκε για πρώτη φορά.

Μέλος του ιστορικού Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός ο αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου

Την Τρίτη 16 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε στην κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων του μεγάρου του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός», η τελετή υποδοχής Επιτίμων, Τακτικών και Αντεπιστελλόντων μελών.