Πάσχα 2025: Πότε ξεκινά το εορταστικό ωράριο στα εμπορικά καταστήματα

Ασφαλιστικά και όχι μόνο 03 Απριλίου 2025

Aπό την Πέμπτη 10 Απριλίου τίθεται σε ισχύ το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων για τις ημέρες του Πάσχα.

Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας ανακοίνωσε ότι το εορταστικό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων διαμορφώνεται ως εξής:

Από Πέμπτη 10 Απριλίου έως και Παρασκευή 11 Απριλίου τα εμπορικά καταστήματα θα λειτουργήσουν από τις 09:00 μέχρι και τις 21:00 το βράδυ. Το Σάββατο του Λαζάρου θα ανοίξουν από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 17:00 το απόγευμα ενώ και την Κυριακή των Βαΐων, που θα είναι ανοικτά τα εμπορικά καταστήματα, θα λειτουργήσουν από τις 11:00 μέχρι και τις 16:00.

Τη Μεγάλη Εβδομάδα το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής: Από Μεγάλη Δευτέρα μέχρι και τη Μεγάλη Πέμπτη θα παραμείνουν ανοικτά από τις 09:00 έως τις 21:00. Την Μεγάλη Παρασκευή θα λειτουργήσουν από τη 13:00 μέχρι τις 19:00 το απόγευμα ενώ το Μεγάλο Σάββατο το ωράριο λειτουργίας θα είναι από τις 09:00 μέχρι και τις 15:00.

Τέλος, κλειστά θα παραμείνουν τα εμπορικά καταστήματα στην Αθήνα την Κυριακή του Πάσχα, καθώς και τη Δευτέρα του Πάσχα, η οποία θεωρείται και αυτή αργία.


Προβλήθηκε 3896 φορές
Νέος Κώδικας Αυτοδιοίκησης: Τι αλλάζει στη λειτουργία των Δημοτικών Συμβουλίων

Νέο πρότυπο κανονισμό θα κληθούν πολύ σύντομα να ψηφίσουν τα Δημοτικά Συμβούλιο αφού σημαντικές είναι οι αλλαγές στη λειτουργία των Δημοτικών Συμβουλίων που φέρνει ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιχειρώντας να αποσαφηνίσει το θεσμικό πλαίσιο και να προσαρμόσει τη λειτουργία των οργάνων της αυτοδιοίκησης στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Απεργία Τετάρτη 13 Μαΐου: Ποιοι απεργούν, τι αλλάζει σε Δημόσιο, σχολεία και ΜΜΜ - Παραλύει η Ελλάδα

Σε απεργιακό κλοιό αναμένεται να βρεθεί η χώρα την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, καθώς η ΑΔΕΔΥ έχει προκηρύξει 24ωρη πανελλαδική απεργία, με σημαντικές επιπτώσεις στη λειτουργία του Δημοσίου και ευρύτερων υπηρεσιών.

Συγκρότηση σε Σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου - Νέο Προεδρείο και νέα σύνθεση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ

Συγκροτήθηκε σήμερα, Τετάρτη 29 Απριλίου 2026, σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ, όπως αυτό προέκυψε από τις διαδικασίες του 40ού Εκλογοαπολογιστικού Συνεδρίου της Ομοσπονδίας, με την εκλογή του νέου Προεδρείου και τη διαμόρφωση της νέας σύνθεσης της Εκτελεστικής Επιτροπής.