Από τη Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013 ξεκινά το πρόγραμμα των θαλάσσιων μπάνιων στη δημοτική πλαζ του Αγίου Κοσμά με τη συμμετοχή των κατοίκων του Ελληνικού και της Αργυρούπολης. Μέχρι τις 6 Σεπτεμβρίου τα πούλμαν του δήμου θα μεταφέρουν τους κατοίκους κάθε πρωί από Δευτέρα έως Παρασκευή.














































































