Ο Διόνυσος, προβληματισμένος από την έλλειψη ποιητών ικανών να διδάξουν ήθος στους Αθηναίους, αποφασίζει να κατέβει στον Άδη, με στόχο να φέρει στη γη τον Ευριπίδη. Μαζί του θα πάρει τον δούλο του, τον Ξανθία. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θεός και δούλος θα αλλάξουν αρκετές φορές ρόλους για να αποφύγουν κακοτοπιές, που όλες οδηγούν σε κωμικές παρεξηγήσεις. Φτάνοντας στον προορισμό τους, οι ταξιδιώτες θα γίνουν μάρτυρες μιας σύγκρουσης ανάμεσα στον Ευριπίδη και τον Αισχύλο, που μάχονται για το θρόνο της τραγωδίας στον Άδη. Ο Διόνυσος, θεός του θεάτρου, ορίζεται ως κριτής. Η μάχη είναι αμφίρροπη. Η τελική απόφαση του Διόνυσου θα ξαφνιάσει, αφού, αν και ξεκίνησε το ταξίδι του με σκοπό να φέρει τον Ευριπίδη στη γη, φεύγει από τον Άδη παίρνοντας μαζί του τον Αισχύλο.
Οι «Βάτραχοι» παίχτηκαν στα Λήναια το 406 π.Χ. αποσπώντας το πρώτο βραβείο. Εκτός από την πρωτότυπη σύλληψη, τη φαντασία και την αναμφισβήτητη κωμική τους ποιότητα, αποτελούν και μια πρώτη «άτυπη» φιλολογική κριτική, εξαιτίας του ιδιότυπης αντιπαράθεσης που στήνει ο Αριστοφάνης μεταξύ των δύο τραγικών. Από το Εθνικό Θέατρο πρωτοπαρουσιάστηκαν το 1959, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Αλέξη Σολομού.
Αυτή η συνταγή προέρχεται από το Σεβντίκιοϊ της Σμύρνης. Ο δικέφαλος αετός συμβόλιζε τη σύνδεση των Ρωμιών της περιοχής με τη βυζαντινή τους προέλευση.
Η Σελήνη στον Τοξότη σε τετράγωνο με τον Β. Δεσμό φέρνουν διλήμματα πορείας και αμφιβολίες για αποφάσεις. Χρειάζεται ευελιξία και αποφυγή βιαστικών κινήσεων. Ημέρα με διχασμένα συναισθήματα.
Ο Ήλιος σε τετράγωνο με Κρόνο προκαλούν σήμερα περιορισμούς και εμπόδια, δοκιμάζοντας την υπομονή. Η μέρα απαιτεί υπευθυνότητα και ρεαλισμό· μπορεί να υπάρξει κούραση αλλά και πρόοδος με επιμονή.
Η Σελήνη στον Σκορπιό σχηματίζει τρίγωνο με τον Βόρειο Δεσμό, δείχνοντας εξελίξεις με προορισμό. Η ημέρα ευνοεί βαθιές επαφές και σημαντικές κατευθύνσεις σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Βάζουμε το σπανακόρυζο σε ένα πιάτο, από πάνω ακουμπάμε το αυγό μάτι, συνοδεύουμε με ένα κομμάτι τυρί φέτα και φρέσκο ψωμί και δεν θέλουμε τίποτε άλλο.