Μια ενδιαφέρουσα πρόταση από τον Σύλλογο Κρητών Ηλιούπολης.
Την Κυριακή 12/10/2014 και ώρα 9 πμ στην θέση (χαλικάκι) δίπλα στο αθλητικό κέντρο σας προσκαλούμε στα καζανεματα του συλλόγου μας σας περιμένουμε όλους να σας κεράσουμε μια τσικουδιά.
Ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τον Λεβαδειακό και στη συνέχεια πήγε στον Ολυμπιακό όπου έκανε δύο θητείες (1993-1997 και 2003-2004), τον Ηρακλή επίσης δύο φορές (1997-1998 και 2002-2003), τη Σπόρτινγκ Χιχόν, τον Πανηλειακό, τον Πανιώνιο, τη Μεσίνα και την Κροτόνε, όπου και αποσύρθηκε.