Διαβάζουμε σε άρθρο:

 

"Τη δημιουργία προγράμματος διττής εκπαίδευσης, σε γερμανικά πρότυπα, για τεχνικά επαγγέλματα ανακοίνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, σε συνεργασία με την ΕΕΣΣΤΥ - Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. και άλλους φορείς από Ελλάδα και Γερμανία.

Η εταιρεία ΕΕΣΣΤΥ, εξασφαλίζοντας τεχνογνωσία από τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους, (Deutsche Bahn), οργανώνει πρόγραμμα 140 θέσεων εκπαίδευσης για ανέργους. Οι νέοι/νέες ηλικίας 18 έως 20 ετών θα εκπαιδεύονται υπό πραγματικές συνθήκες εργασίας, καθώς μέρος της μαθητείας τους θα πραγματοποιείται στα μηχανοστάσια και τα εργοστάσια της γερμανικής εταιρείας.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος θα είναι 2 με 3 χρόνια, ενώ μετά το πέρας της εκπαίδευσης και έπειτα από εξετάσεις, οι σπουδαστές θα αποκτούν δύο πτυχία, αναγνωρισμένα από τα Ελληνικά Υπουργεία Παιδείας και Εργασίας, αλλά και από το γερμανικό κράτος, μέσω του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.

Απώτερος σκοπός του επιμελητηρίου είναι να προωθηθεί περαιτέρω η διττή επαγγελματική εκπαίδευση και να αντιληφθούν οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς, ο επιχειρηματικός κόσμος, η πολιτική ηγεσία, οι γονείς και τα παιδιά ότι η επαγγελματική εκπαίδευση πρέπει να αναπτυχθεί και να βελτιωθεί ώστε η ελληνική οικονομία να γίνει πιο ανταγωνιστική.

Σημειώνεται ότι η πρωτοβουλία για τη διττή εκπαίδευση σε τεχνικά επαγγέλματα εντάσσεται στο χρηματοδοτούμενο, από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας και Έρευνας, πρόγραμμα VETnet, στο οποίο συμμετέχουν 11 Διμερή Γερμανικά Επιμελητήρια υπό τον συντονισμό της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων της Γερμανίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ"

 

και μας έρχονται στο νου κάποιες σκέψεις.

 

Θα πληρώνονται οι μαθητές - άνεργοι;

 

Η εταιρεία ΕΕΣΣΤΥ που ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ, ΘΑ χρηματοδοτείται από ελληνικό ή ευρωπαϊκό κονδύλι και με ποιό ποσό για το πρόγραμμα αυτό;

 

Οι μαθητές-άνεργοι σε ποιό αντικείμενο θα εργαστούν; 

 

Θα είναι απλά "φτηνοί" εργάτες για έργα που θα πάρει ή έχει πάρει η ΕΕΣΣΤΥ;  Θα είναι κάτι σαν τους "κινέζους" εργάτες στην Άγρια Δύση που έφτιαχναν τις σιδηροδρομικές γραμμές; 

 

και τέλος ένα άρθρο σχετικό με την εταιρεία και την αποκρατικοποίηση της... Έχει ενδιαφέρον νομίζουμε...

Προβλήθηκε 770 φορές

Το διήγημα της Πέμπτης: ''Χωρίς στεφάνι'' του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη

Ένα διήγημα που μπορεί να ταιριάζει με αυτό που αποκαλούμε «ατμόσφαιρα των ημερών», όμως θίγει ζητήματα της κοινωνίας μας διαχρονικά, κι έχει μεγάλο ενδιαφέρον ο τρόπος που τα προσεγγίζει ο μεγάλος Παπαδιαμάντης…