Το trio M.O.T.He, (music of the heart) στην Ηλιούπολη

Άρτος και Θεάματα 30 Οκτωβρίου 2014

Ο Δήμος Ηλιούπολης και το συγκρότημa M.O.T.He trio (music of the heart), σας προσκαλούν στην μουσική τους παράσταση jazz όπου θα παρουσιάσουν την πρόσφατη δουλειά τους.

 

Η συναυλία θα γίνει το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 , στο θέατρο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Σοφ. Βενιζέλου 114 & Κουντουριώτη ) και ώρα 20.30 .

 

 

Η Παρουσία σας θα είναι τιμή για μας.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Προβλήθηκε 575 φορές

Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας

Ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τον Λεβαδειακό και στη συνέχεια πήγε στον Ολυμπιακό όπου έκανε δύο θητείες (1993-1997 και 2003-2004), τον Ηρακλή επίσης δύο φορές (1997-1998 και 2002-2003), τη Σπόρτινγκ Χιχόν, τον Πανηλειακό, τον Πανιώνιο, τη Μεσίνα και την Κροτόνε, όπου και αποσύρθηκε.