Αφού μιλάμε για τηλεκπαίδευση είναι ολοφάνερο ότι τα δημόσια σχολεία χρειάζονται ενίσχυση σε ψηφιακές υλικοτεχνικές υποδομές.

Οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται tablets, laptops, συνδέσεις internet, επιμόρφωση, προστασία προσωπικών δεδομένων.

Πώς θα γίνει η τηλεκπαίδευση όταν υπάρχουν τέτοια προβλήματα και μάλιστα καταγράφονται και απουσίες;

Τι θα απογίνουν αυτά τα παιδιά που δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα και δυστυχώς δεν διαθέτουν τα απαραίτητα ψηφιακά μέσα;

Πώς η πολιτεία εφαρμόζει και απαιτεί τηλεκπαίδευση στα δημόσια σχολεία, χωρίς να εξασφαλίσει τις αναγκαίες συνθήκες και προϋποθέσεις;

Τόσο καιρό τι έκαναν; Θέλουμε τελικά να έχουμε μια δημόσια εκπαίδευση για λίγους και προνομιούχους ή για όλους και την κοινωνία;

Τι κάνει η πολιτεία, η κυβέρνηση, η τοπική αυτοδιοίκηση;

Είναι χρέος μιας υπεύθυνης, οργανωμένης και δημοκρατικής πολιτείας να ανταποκριθεί σε αυτές τις ανάγκες και να στηρίξει επιτέλους το δημόσιο σχολείο και το κοινωνικό δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Μέχρι πότε η δημόσια εκπαίδευση και γενικά η παιδεία θα απαξιώνεται από την πολιτεία αλλά και την ίδια την κοινωνία;

Τι σχολεία είναι αυτά που έχουμε και τι εκπαίδευση δίνουν;

Τι είδους εκπαίδευση επιδιώκει η πολιτεία; Τι σόι αξίες προωθεί σήμερα η κοινωνία μας;

Πότε επιτέλους θα αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας;

Και ως πότε πίσω από την ατομική ευθύνη θα κρύβεται η κοινωνική ανισότητα, το έλλειμμα κοινωνικής συνείδησης, η κρατική αναλγησία και η πολιτική υπέρ των εκλεκτών και των προνομιούχων;

Χρυσουλάκης Φώτης
Εκπαιδευτικός - Κοινωνιολόγος,
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Ηλιούπολης


πηγή

Προβλήθηκε 224 φορές

Ο  ΜΗΧΑΝ  ΑΓΑΣ (σε νέο ''Διάγγελμα'') του Νίκου Καραβέλου

Ο καλοκάγαθος Πρωθυπουργός, μας απείλησε με αύξηση του προστίμου για μη τήρηση των μέτρων "λόγω κορωνοϊού", από 300 σε 500 ευρώ, αλλά μας έδωσε ( τι άνθρωπος!) λίγες ημέρες παράταση για να δει αν θα συμμορφωθούμε, αν θα πάψουμε να είμαστε "ανέμελοι", αν θα γίνουμε στο εξής επιμελείς.

Τα εμβόλια απλά από έναν βιολόγο (του Θωμά Γληγόρη από το fb)

Τις τελευταίες εβδομάδες είχα αρκετές συζητήσεις με συγγενείς και φίλους σχετικά με τα εμβόλια και αν και δεν με είχε απασχολήσει ποτέ πριν ομολογώ ότι κατάλαβα πως υπάρχει ένα σημαντικό κενό στην ενημέρωση που ξεκινά από τον ειδικό και καταλήγει στον μέσο πολίτη που δεν έχει εξειδίκευση – σε αυτήν την περίπτωση εξειδίκευση στη μοριακή βιολογία.

Κυβερνητικός αμοραλισμός... (Γιώργος Τζεδάκις)

Τον Σεπτέμβριο, ο τότε εκπρόσωπος Πέτσας μας είχε πει πως «είναι πεταμένα εκατομμύρια αν φτιάξουν ΜΕΘ». Τον Νοέμβριο, ο πρωθυπουργός διέψευδε ότι πεθαίνουν ασθενείς εκτός ΜΕΘ. Τον Δεκέμβριο, μάθαμε από τα επίσημα ιατρικά στοιχεία ότι το 80% των νεκρών από κορονοϊό νοσηλεύονταν εκτός ΜΕΘ. Και μόλις χθες, ο υπουργός Κοντοζαμάνης επέρριψε ευθύνες στους γιατρούς για τους θανάτους εκτός ΜΕΘ.

Πεθαίνοντας για μια αγιαστούρα... (Γιώργος Τζεδάκις)

Χιλιάδες οικογένειες πενθούν, εκατοντάδες συνάνθρωποί μας δίνουν μάχη για να ζήσουν στις εντατικές και οι παπάδες νοιάζονται για την αγιαστούρα τους! Κι από κοντά αδαείς πιστοί που έπαιξαν κορώνα γράμματα τη ζωή τους για να πάρουν αγιασμό από βρύσες της… ΕΥΔΑΠ.

Τηλεκπαίδευση: Συνέντευξη με τη Χρύσα Σοφιανοπούλου (Πειράματα Φυσικής με Απλά Υλικά - Science Experiments for Kids)

''Όχι, δεν θα μείνει η τηλεκπαίδευση σε όλη την έκταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δεν το θέλει κανείς, ούτε οι φοιτητές ούτε οι διδάσκοντες. Και αν δούμε όλα όσα συνέβησαν από μια θετική πλευρά, αρκεί να κρατήσουμε το ότι ξανα-ανακαλύψαμε την αξία της δια ζώσης εκπαίδευσης στην οποία θα πρέπει να επενδύσουμε εξαρχής''.