του Ιωάννη Σακκά

Ένας απο τους βασικούς πυλώνες του Έθνους μας είναι η παιδεία. Ο Ελληνικός λαός ως φωτοδότης του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού καλείται αυτή την περίοδο εντός μιας δριμύτατης οικονομικής κρίσης, που έφεραν οι Μνημονιακές Κυβερνήσεις, να αντιμετωπίσει την αποδιάρθρωση της παιδείας ως συνέπεια απαίδευτων Κυβερνήσεων. Το σχολικό περιβάλλον πρέπει να προάγει το Πνεύμα και την Προσωπικότητα του μαθητή, ενώ ταυτόχρονα να αναδεικνύει τις ικανότητες, τις δεξιότητες, τις τάσεις αλλά και τα ταλέντα των μαθητών.

Σπουδαίας σημασίας θα ήταν η εφαρμογή της περίφημης ελληνοκεντρικής μαθησιακής πολιτισμολογικής μεθόδου που εδράζεται σε ένα Εθνικό Σχέδιο Αναμόρφωσης της Εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και που επί της ουσίας θα μπορούσε να προωθηθεί και μέσω εκλεκτών Ελλήνων επιστημόνων της επιστήμης αγωγής και εκπαιδεύσεως. Η επαναφορά της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών αποτελεί την αρχή υλοποίησης αυτού του Εθνικού Σχεδιασμού.

Οι αλλαγές θα πρέπει να ξεκινήσουν απο την Α' Δημοτικού με την εισαγωγή των Αρχαίων Ελληνικών σε εικονογραφημένα βιβλία, ώστε ο μαθητής να αποκτήσει άμεσα εξοικίωση με τη γλώσσα των προγόνων μας.

Πρέπει να προσδιορίσουμε άμεσα τι είδους παιδεία θέλουμε και πως μπορούμε να επαναφέρουμε την γνώση και τη μάθηση στα ελληνόπουλα.

Πρέπει να καθιερωθεί ένα σύστημα αξιολόγησης και ελέγχου των Εκπαιδευτικών και διοργάνωσης σεμιναρίων ώστε να αναβαθμίζεται το επίπεδό τους συνεχώς, ειδικά σε εκπαιδευτικούς που έχουν 15 και πλέον έτη παρουσίας στις μαθητικές τάξεις, με σκοπό την ενημέρωσή τους επί των νέων διδασκαλικών μεθόδων.

Η μαθητική εργασία θα ήταν πιο αποδοτική στην περίπτωση που γινόταν μέσα στην τάξη και όχι στο σπίτι. Ο περιορισμός ή ακόμα και η εξάλειψη της φροντιστηριακής παιδείας είναι βασική προυπόθεση λειτουργίας ενός σωστά δομημένου και λειτουργικού σχολείου.

Σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει η επαναλειτουργία του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ), που καταργήθηκε με την αβάσιμη δικαιολογία πως κόστιζε πολλά χρήματα για το Ελληνικό Κράτος. Όλα τα σχολικά βιβλία, και των 3 βαθμίδων πρέπει να ελεγχθούν και όπου χρειάζεται να γραφούν απο την αρχή, ώστε να μην υπάρχει πουθενά στην ύλη διαστρέβλωση της ιστορίας, ανακρίβειες και καλλιέργεια ανθελληνικών συναισθημάτων.

Επιπλέον η μείωση των μαθητών ανα τμήμα με ανώτατο όριο τα 20 άτομα απο την Α' Δημοτικού μέχρι και την Γ' Γυμνασίου σε όλα τα σχολεία της Επικράτειας, η ενσωμάτωση του μαθήματος του επαγγελματικού προσανατολισμού απο το δημοτικό ώστε το παιδί απο μικρή ηλικία να αντιληφθεί και να καλλιεργήσει τις δεξιότητες, τα ταλέντα και την έμφυτη κλίση του, η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, η δημιουργία των σωστών και απαιτούμενων χώρων εκπαίδευσης με τα κατάλληλα υλικά, η ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων που θα διευρύνουν τις καλλιτεχνικές κλίσεις των μαθητών με σκοπό τον εντοπισμό των ταλέντων στην ζωγραφική, την γλυπτική, την ποίηση το τραγούδι, τα μουσικά όργανα αποτελούν λίγες μόνο απο τις προτάσεις που πρέπει να εφαρμοστούν ώστε να επαναφέρουμε τη γνώση και τη σωστή μάθηση στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Eurostat η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στην τελευταία δεκάδα αναφορικά με τις δαπάνες για την εκπαίδευση.

Αναμενόμενο, θα μπορούσε να πει κανείς, με δεδομένο ότι η χώρα μας βρίσκεται στον κλοιό των μνημονίων ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να εμποδίζει την Πορτογαλία και την Κύπρο να βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα των χωρών της ΕΕ.

Θέλουμε Ελληνίδες και Έλληνες Πολίτες σκεπτόμενους και με δυνατότητα συμμετοχής στις διαδικασίες που αφορούν στο μέλλον των παιδιών μας και της Πατρίδας μας. Θέλουμε επαναφορά των Εθνικών και Θρησκευτικών μας συμβόλων στα Σχολεία (Σημαία, Πρωινή Προσευχή, Εικόνες κλπ). Θέλουμε ουσιαστική γνώση σε κάθε μαθητή της Ελλάδας.

Χρειαζόμαστε μια Πολιτική Ηγεσία που να έχει παιδεία και εθνική συνείδηση ώστε να διαχειριστεί έναν απο τους πιο ευαίσθητους και σημαντικούς τομείς στην Ελλάδα όπως αυτόν της Παιδείας.


Σακκάς Ιωάννης

Πολιτευτής Β' Εκλογική Περιφέρεια Αθηνών με το κόμμα Ελληνική Λύση

e-mail: sakkasi@yahoo.gr

 

 

Προβλήθηκε 357 φορές

Η τρομοκρατική νεκρώσιμη ακολουθία αριθμών κρουσμάτων και τεθνεώτων από τον Κορονοϊό (COVID 19), τι εξυπηρετεί; (Ελευθέριος Ανευλαβής)

Κάθε εσπέρα, έξι ακριβώς, την ώρα που βραδιάζει, ο καθηγητής, μέχρι πρότινος και ο Πρωθυπουργός, εμφανίζεται στο γυαλί και ψάλλει Άμωμοι εν οδώ...