Ηλιούπολη: «Έξυπνη πόλη» με «έξυπνους πολίτες» και έξυπνες Δημοτικές Παρατάξεις! (Τι θα γίνουμε με τόσους έξυπνους γύρω μας;) του Βασίλη Μπρατσιάκου

Αρθρογραφία 24 Οκτωβρίου 2018

Έρχεται την επόμενη Τετάρτη στην Ηλιούπολη, προσκεκλημένος της Δημοτικής κίνησης «Ηλίου –Πόλις ανθρώπινη πόλη» , ο Υπουργός ψηφιακής πολιτικής για να μιλήσει για την «Έξυπνη Πόλη»! ( πάλι δεύτεροι! Η ιδέα είναι του Β. Βαλασόπουλου! Τι θα γίνουμε όλοι εμείς που δεν ανήκουμε στην κατηγορία των έξυπνων;)

Δεύτερος ομιλητής στην εκδήλωση είναι ο Χ. Χρήστος Κοκοτίνης, ο οποίος μετά από μια σύντομη παραίτηση ξαναγύρισε ως επικεφαλής της «Ηλίου Πόλις ανθρώπινη πόλη» αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Ηλιούπολη.

«Έξυπνη Πόλη» ( κάτι από διαφήμιση μου έρχεται στο μυαλό ) είναι ο άξονας της πολιτικής που υλοποιεί στην Ηλιούπολη ο Β. Βαλασόπουλος τα τελευταία χρόνια και η εκδήλωση φαίνεται να έχει χαρακτήρα υπεράνω των «τοπικών αντιθέσεων» (βλέπει κανείς αντιθέσεις ;) των παρατάξεων των Β. Βαλασόπουλου και Χ. Κοκοτίνη!
Θα μπορούσε να θεωρηθεί και πως φέρνει τις δύο παρατάξεις κοντά! Λες? (πάντως, στην πόλη αυτή η άποψη επικρατεί)

Επειδή οι" σύντροφοι " πάντα με έλεγαν γκρινιάρη σε θέματα αντιπολίτευσης, έψαξα στο διαδίκτυο (εύκολο ήταν. Δεν χρειάζεται έξυπναδα) και βρήκα μερικά στοιχεία που έχουν σχέση με την χρήση της τεχνολογίας από τις δημοτικές παρατάξεις της πόλης μας.

ΛΟΙΠΟΝ :

Ως Ηλιουπολίτες, για να προετοιμαστούμε και να κατανοήσουμε το θέμα της συζήτησης ας δούμε τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας κυρίως στον επικοινωνιακό τομέα και πως, πόσο «έξυπνα» (πάλι μπροστά μου η εξυπνάδα!) τη χρησιμοποιούν τόσο ο Β. Βαλασόπουλος όσο και ο επικεφαλής της «Ηλίου-Πόλις ανθρώπινη πόλη» Χ . Κοκοτίνης.

Και οι δύο χρησιμοποιούν το FB ως εργαλείο επικοινωνίας με τους πολίτες και γιαυτό το επιλέγουν άλλωστε!

Στην Ηλιούπολη το 2018 έγιναν 12 συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και συζητήθηκαν 270 θέματα ημερήσιας διάταξης και περίπου 50 θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης.

Επί των θεμάτων αυτών, κύρια, ο Δήμαρχος Β. Βαλασόπουλος στο προσωπικό του FB( https://www.facebook.com/valasopoulosvasilis/) έκανε περίπου 214 αναρτήσεις προβάλλοντας το έργο του. Καθόλα θεμιτό!!!

Οι 214 αναρτήσεις του Δημάρχου συγκεντρώσανε περίπου:
- 20.000 like από πάνω από χίλιους πολίτες
- 200 κοινοποιήσεις
- 1.000 σχόλια, από πάνω από 200 πολίτες
- 150 προσωπικές απαντήσεις- συμμετοχή του κ. Βαλασόπουλου στους σχολιασμούς!

Στην αντίστοιχη σελίδα της Δημοτικής Κίνησης «Ηλίου - Πόλις ανθρώπινη πόλη» (https://www.facebook.com/ilioupolis.antropinipoli/) την ίδια χρονική περίοδο συναντάμε:
35 αναρτήσεις από τις οποίες:
- οι 25 είναι ανακοινώσεις – προσκλήσεις για καλλιτεχνικές εκδηλώσεις!
- οι 4 είναι πολιτικές ανακοινώσεις για εκδηλώσεις γενικών πολιτικών θεμάτων!
- οι 3 είναι Ηλιουπολίτικου πολιτικού ενδιαφέροντος!
- οι 3 είναι ανακοινώσεις επί των εσωτερικών διαδικασιών θεμάτων ήτοι:
. Μία συνιστά μη ανάμιξη στις εσωτερικές διαδικασίες!
. Μία ανακοινώνει την ανάδειξη του Δ. Ασβεστά ως νέου επικεφαλής!
. Μία ανακοινώνει την επιστροφή του Χ. Κοκοτίνη ως επικεφαλής!

Οι 35 αναρτήσεις στο FB της παράταξης «Ηλίου Πόλις ανθρώπινη πόλη» συγκεντρώσανε περίπου :
- 250 like από 30 διαφορετικούς πολίτες!
- 30 κοινοποιήσεις !!

Ρίξαμε και μια ματιά σε ανάλογα FB των άλλων Δημοτικών Παρατάξεων οι οποίες δεν φαίνεται να χρησιμοποιούν το εργαλείο αυτό.

Ξεχωρίζει αυτό του κ. Τάσου Ευσταθίου με μια σημαντική πρέπει να ομολογήσουμε παρουσία προσωπικής κυρίως προβολής.

Στη πορεία προς τις εκλογές έχει ενδιαφέρον να γνωρίζουμε κάποια στοιχεία όπως αυτά προκύπτουν από το επίπεδο και τη ποιότητα της χρήσης ενός «έξυπνου εργαλείου» (ξανά μπροστά μου η εξυπνάδα) που προσφέρει η τεχνολογία!

Θα μας βοηθήσουν να επιλέξουμε από ποιόν θα πρέπει να απαλλαγούμε κατά προτεραιότητα! Έχω αρχίσει να σκιάζομαι από το πλεόνασμα της εξυπνάδας στην πόλη μου. Νικάμε "σύντροφοι "

Β .Μπρατσιάκος

Οκτώβρης 2018 

Προβλήθηκε 1052 φορές

Αλέκος Παναγούλης: 49 χρόνια από τον χαμό ενός αυθεντικού λαϊκού ήρωα

Ήταν η Πρωτομαγιά του 1976. Δύο χρόνια μετά την πτώση της δικτατορίας και το δράμα της Κύπρου. Οι Έλληνες έβλεπαν με αισιοδοξία το μέλλον, αλλά και με την καχυποψία ότι δεν έχουν εξαφανιστεί οι πιθανότητες μίας επιστροφής των χολερικών και των απομειναριών της χούντας.