Προς
Όλα τα σχολεία του 4ου ΠΕΚΕΣ

Η Παιδαγωγική Επιτροπή του άτυπου σχολικού δικτύου Το Ρέμα της Πικροδάφνης, σε συνεργασία με τους Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κκ Νίκο Στεφανόπουλο και Θάνο Ιωάννου, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να καθιερώσει το Ρέμα ως χώρο διδασκαλίας, μάθησης και αναψυχής, διοργανώνει την 1η Ημέρα του Ρέματος Πικροδάφνης, την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019.

Στη διάρκεια αυτής της ημέρας σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορούν να επισκεφτούν μια θέση του ρέματος (διαφορετική για το καθένα) και θα πραγματοποιήσουν κάποια δράση-δραστηριότητα (ίσως επιλέγοντας από τον κατάλογο, παρακάτω).

Η ημέρα αυτή προσδιορίστηκε για την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019.

Τα σχολεία που θα πάρουν μέρος, θα εξασφαλίσουν όλες τις απαιτούμενες διατυπώσεις σύμφωνα με τους νόμους.

Κάθε σχολείο μπορεί να αποφασίσει ποιες διδακτικές ώρες θα διατεθούν για την επίσκεψη (προ-τείνονται τουλάχιστον δύο), με ποια μέσα θα γίνει η μετάβαση στο ρέμα, ποιες δραστηριότητες θα πραγματοποιήσει, με ποιο τρόπο θα τις αποτυπώσει προκειμένου να δημοσιοποιηθούν κτλ.

Παρακαλούμε φροντίστε για τις άδειες φωτογράφισης των παιδιών εκ μέρους των γονέων.

Προκειμένου να βοηθηθούν τα σχολεία παρουσιάζουμε έναν μη πλήρη κατάλογο πιθανών δράσεων των σχολείων στο Ρέμα της Πικροδάφνης, από τον οποίο μπορούν να επιλέξουν μια ή περισσότερες δραστηριότητες.

Είμαστε στη διάθεση των σχολείων να βοηθήσουμε για το στήσιμο και την προετοιμασία των δραστηριοτήτων και ενημερώνουμε ότι σχετική εμπειρία διαθέτουν αρκετά σχολεία (7ο Δ.Σ. Αγ. Δημητρίου, 10ο Δ. Σ. Αγ. Δημητρίου, 1ο Γυμν. Αγίου Δημητρίου κα).

Προσωπικά εγώ ως ΣΕΕ και οι δύο Υπεύθυνοι Π.Ε. της Διεύθυνσης, είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε δυνατή βοήθεια.

Στη φόρμα συμμετοχής που θα βρείτε ΕΔΩ θα καταχωρίσει κάθε σχολείο τα στοιχεία της συμμετοχής του στην Ημέρα του Ρέματος Πικροδάφνης, μέχρι τις 10-5 2019.

Ο ΣΕΕ ΕγΑ
Δημήτρης Καλαϊτζίδης

Παρακάτω θα βρείτε κατάλογο με τις προτεινόμενες δραστηριότητες

Α. Τι μπορεί να κάνει μια μαθητική ομάδα στο Ρέμα της Πικροδάφνης;

1. Παρατήρηση του τοπίου
2. Ζωγραφική-σκιτσάρισμα
3. Κατασκευή μακέτας
4. Παρατήρηση πουλιών
5. Καταγραφή χαρακτηριστικών (πλάτος, βάθος, ταχύτητα νερού, όχθη κτλ)
6. Μελέτη της βλάστησης-χλωρίδας
7. Μελέτη της πανίδας του ρέματος
8. Μελέτη-παρατήρηση των ανθρώπινων επεμβάσεων
9. Καθαρισμό της όχθης
10. Περπάτημα-αναψυχή στις όχθες
11. Μελέτη της ποιότητας του νερού-Βιολογικοί Δείκτες
12. Μελέτη της ποιότητας του νερού-Χημικοί Δείκτες
13. Μελέτη-καταγραφή της παροχής σε ετήσια βάση
14. Συγκριτικές μελέτες θερμοκρασίας αέρα
15. Διαδήλωση-διαμαρτυρία

Σε όσα σχολεία δηλώσουν συμμετοχή, μπορούμε να στείλουμε έτοιμα φύλλα εργασίας, αν μας το ζητήσουν

 https://eef.gr (Ένωση Ελλήνων Φυσικών)

Προβλήθηκε 651 φορές

Γλυφάδα: Είχε κακοποιήσει την 21χρονη και στο παρελθόν και είχε εμπλακεί σε τροχαίο με εγκατάλειψη μόλις την προηγούμενη ημέρα ο 29χρονος αυτόχειρας

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 29χρονος από τη Γλυφάδα, που έδωσε τέλος στη ζωή του, αφότου αστυνομικοί τον έπιασαν επ’ αυτοφώρω σε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας, ήταν σεσημασμένος για υποθέσεις κλοπών, ναρκωτικών αλλά και εμπλοκής σε τροχαίο με εγκατάλειψη.