Το κεντρικό σύνθημα του κ. Βαλασόπουλου με το οποίο ζητάει να του δοθεί «δύναμη» από την πρώτη Κυριακή δείχνει, ότι δεν πιστεύει στην απλή αναλογική, κάτι που ανοιχτά έχει δηλώσει επανειλημμένα.

Δείχνει, οτι δεν πιστεύει στις συναινέσεις, αλλά κυρίως οτι θέλει να διοικήσει έχοντας την απόλυτη πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει για την επιθυμία του αυτή.

Μπορεί βεβαίως να γελάσει ή και να κλάψει…

Μπορεί όμως ο καθένας από μας τους απλούς ανθρώπους και δημότες, να βγάλει συμπέρασμά για τις προθέσεις του.

Ο δεσποτικός τρόπος με τον οποίο διοίκησε, είναι ο μόνος τρόπος, που γνωρίζει.

Και πάλι αυτό ζητάει να πετύχει, είτε μόνος του είτε με την «συνεργασία» άλλων «χρήσιμων» παρατάξεων, που δεν γνωρίζω αν έχουν πιστέψει τις υποσχέσεις του και έχουν συμφωνήσει μαζί του για ανάληψη κάποιων θέσεων με αντάλλαγμα την συναίνεσή τους.

Αν νομίζει ο απερχόμενος, ότι με πλειοψηφία στο νέο ΔΣ θα μπορέσει να αποκρύψει όλα τα κακώς κείμενα της διαχείρισής του ιδιαίτερα της οικονομικής, «πλανάται πλάνην οικτράν».

Απλά προσπαθεί να εμψυχώσει τον μηχανισμό του, ότι πάει για τα μεγάλα, μήπως και κάποιοι πειστούν να στηρίξουν τον …νικητή, περιορίζοντας κάπως το μέγεθος της απώλειας;

Μέσα στο νέο ΔΣ, ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι τελικά ο Δήμαρχος θα υπάρχουν φωνές, που και ξέρουν τι συμβαίνει τώρα και που θα εμποδίσουν αυτό να επαναληφθεί.

Ο θεσμικός έλεγχος της Διοίκησης, θα είναι γεγονός και όχι εικονική πραγματικότητα, όπως ήταν στην τελευταία θητεία, που υπαρκτές αξιοπρεπείς εξαιρέσεις, απλά επιβεβαίωναν τον κανόνα.

Οι «ευκολόπιστοι» των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, που έχουν καταδεχτεί να κατέβουν σε έναν εκλογικό αγώνα, χωρίς να κριτικάρουν καν την σημερινή διοίκηση, έχοντας πιστέψει τις υποσχέσεις για κάποια θέση-αντιπαροχή στην νέα ιεραρχία του Δήμου, θα αποδειχθούν «άξιοι της μοίρας», που τους επιφυλάσσει η στάση τους.

Εκούσια ή ακούσια, «δουλεύουν» για τον κ. Βαλασόπουλο…

Οι ψηφοφόροι τους όμως, το ξέρουν; Το βλέπουν;

Ή μήπως άλλο νομίζουν ότι ψηφίζουν και η ψήφος τους αλλού θα καταλήξει;

Οι ελεύθερα σκεπτόμενοι ψηφοφόροι, που δεν έχουν κομματικές ή παραταξιακές δεσμεύσεις, ας το σκεφτούν σοβαρά αυτό το ενδεχόμενο.

Μπορούν να δώσουν από την πρώτη Κυριακή την δύναμη, που χρειάζεται για να «πέσει» το καθεστώς της πόλης…

Η μόνη δύναμη, που έχει την γνώση, την εμπειρία και την εκφρασμένη θέληση να αλλάξει τα δεδομένα του Δήμου είναι η παράταξη «ΗλιουπΟλοι Μαζί-ΕΝΑΚ» με επικεφαλής τον Γιώργο Χατζηδάκη.

Με ένα πλήρες και ισορροπημένο ψηφοδέλτιο, με νέους και παλιούς, από όλες τις τάξεις και τα επαγγέλματα, με θέσεις και πρόγραμμα, έτοιμους να αναλάβουν την νέα διοίκηση, χωρίς δεσμεύσεις και υποχρεώσεις, παρά μόνο στους δημότες της πόλης.

Με αυτό το ψηφοδέλτιο συμπαρατάσσομαι συνεργαζόμενος και ζητώ από τον ψηφοφόρο δημότη την προτίμησή του.

Κατσώνης Αθανάσιος (Θάνος)

Ηλιούπολη
22-5-2019

Προβλήθηκε 471 φορές

Από την ελαστικότητα εργασίας στην ελαστικότητα της κοινωνίας (Χαρά Καφαντάρη)

Άρθρο της Χαράς Καφαντάρη, βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Δυτικού Τομέα Αθήνας, αντιπροέδρου της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής και αν. τομεάρχη Περιβάλλοντος της Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ, στην εφημερίδα KONTRA (Κυριακή 31/05).

Πανδημία:  «Ευκαιρία» οπισθοδρόμησης και στην Παιδεία (Τούλα Πάντου)

Η πανδημία και ο εγκλεισμός όλων μας στα σπίτια υπήρξε ο τέλειος σύμμαχος της Κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας για την υλοποίηση όλων, όσα είχαν προεκλογικά σχεδιάσει επί χάρτου για τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Αχυράνθρωποι και Φιλισταίοι (Δημοσθένης Γεωργοβασίλης)

1. Γένεση αχυρανθρώπων: Λέγεται ότι ο επουράνιος Θεός δημιούργησε τoν άνθρωπο. Ο επίγειος Θεός όμως επινόησε τον αχυράνθρωπο. Ο άνθρωπος έχει συνείδηση, αποφασίζει, φέρει ευθύνη και δικαιώνεται ή τιμωρείται για τις πράξεις του...

ΚΙΝΗΣΗ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Κ.Α.Μ.ΕΚΠ) : ''Όταν η μαθηματικά αναμενόμενη ωφελιμότητα   είναι κραυγαλέα αρνητική...''

''Ιατρικές ιστορίες συμβαίνουν τακτικά'' έγραφαν σε άρθρο τους στο περιοδικό NOTICES OF THE AMERICAN MATHEMATICAL SOCIETY οι D. Rockmoreκαι J.L. Snell, «και είναι επόμενο σε συζητήσεις για τη διαφορά ανάμεσα στις τυχαιοποιημένες (randomized) κλινικές περιπτώσεις και τα επιδημιολογικά πειράματα»