Πριν αρκετό καιρό η νέα διοίκηση ανακοίνωσε μέσω ενός δελτίου τύπου ότι τα προβλήματα της πόλης μας δεν λύνονται μέσω FB η προβολής τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ότι ο ενεργός πολίτης θα πρέπει να ενημερώνει την δημοτική αρχή για τα προβλήματα και αυτή να τα δρομολογεί με την σειρά της προς επίλυση ανάλογα με την περίπτωση σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα..

Θεωρώντας σωστό και ηθικό το δελτίου τύπου και διότι δεν επιθυμώ την γραφικότητα όπως αποκαλούν κάποιοι αμέσως ενημέρωσα την δημοτική αρχή με κάθε τρόπο αρχικά μεσα από τους τρόπους που ανέφερε η ανακοίνωση και μετά με επικοινωνία στους αρμόδιους αντιδήμαρχους..

Το αποτέλεσμα είναι:

Ολα τα τεχνικά αιτήματα είναι ανοικτά από τις 9-9-2019 χωρίς να έχει γίνει το παραμικρό πάρα μόνο μια υπόσχεση του αντιδήμαρχου ότι θα πάει από Δευτέρα που την Δευτέρα μου είπε ότι δεν πρόλαβαν, μετά όταν ξαναπήρα είχε απεργία, και μετά όταν ξαναμιλήσαμε έτρεχε για πιο σημαντικα θέματα από την αποκατάσταση επικίνδυνων σημείων σε παιδικές χαρές.. Μετά δεν τον ξαναπήρα και Ηρέμησε...

1-2 αιτηματα που αφορούν καθαριότητα να κλείσουν ως έτοιμα ενώ δεν έγιναν καν η δεν έγιναν πλήρης.

Είμαστε πρόθυμοι να βοηθήσουμε την πολη που αγαπάμε να την κάνουμε καλύτερη αλλα κάνεις δεν δίνει σημασία και αν το κάνει ζητάει 5-6μηνες χρόνο..

Η Ηλιούπολη δεν αλλάζει από δελτία τύπου ανακοινώσεις και φωτογραφίες ότι καθαρίσαμε ένα πάρκο δείτε το...

Σηκωθείτε από τις καρέκλες και ελάτε να δούμε τα προβλήματα τις πόλης και μην βγαίνετε έξω μόνο για να βγάλετε μια φωτογραφία ή ένα δελτιο τύπου..

Η πόλη μας έχει γίνει ένας απέραντος σκουπιδότοπος με ούτε μια πιστοποίημενη παιδική χαρά κάτι που αναγκάζει αρκετούς γονεις να γίνονται μετανάστες ψάχνοντας σε διπλανούς δήμους την γη της επαγγελίας για τα παιδιά τους...

Και εντάξει εμείς που φωνάζουμε πείτε μας παράξενους γραφικους και ότι άλλο θέλετε στα παιδιά μας τι θα πείτε για την κατάσταση της πόλης μας; Και αλήθεια; πόσο αξίζει η ασφάλεια στο παιχνίδι ένως παιδιού;

 

Υ.Γ.:Σε όσους νομίζουν ότι απλά γράφω για να κάνω αντιπολίτευση θα απαντήσω ότι εδω και αρκετό καιρό δεν ανήκω σε καμία παράταξη διότι η απόψεις μου, το ήθος μου και η αντίληψη μου για το καλό της Ηλιούπολης δεν συμβαδίζουν με την ιδεολογία της παράταξης με την οποία κατέβηκα τις προηγούμενες εκλογές.

Επίσης αυτή η ανάρτηση δεν έχει σκοπό να κατηγορήσει κανέναν εργαζόμενο στο Δήμο μόνιμο η μη που έχει να αντιμετωπίσει αρκετές δυσκολίες στην εργασία του που γνωρίζω αρκετά καλά.....

Θα προτιμούσα να μην μου απαντήσετε με ένα δελτίο τύπου αλλά με πράξεις που θα δώσουν χαμόγελα σε μικρούς αλλά και μεγάλους κατοίκους... 

Ηρακλής Τσιμέκας (facebook)

Προβλήθηκε 201 φορές

O KΗΝΣΩΡ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (του Νίκου Ι. Καραβέλου)

Είναι δυνατόν να κρίνεις ένα βιβλίο χωρίς να το διαβάσεις; Να κατακρίνεις ένα βιβλίο, έχοντας διαβάσει μόνο το οπισθόφυλλό του; Καθένας θα απαντούσε πως είναι αδύνατον. Να, όμως, που ο φωτεινός παντογνώστης κ. Παντελής Μπουκάλας τα κατάφερε.

H ''Δανάη του Πολυτεχνείου'' (του Περικλή Καπετανόπουλου)

Η Γραμματεία της Ελληνικής Επιτροπής για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη (ΕΕΔΥΕ) με βαθιά θλίψη αποχαιρετά την συναγωνίστρια Δανάη Μωραΐτου, που «έφυγε» από τη ζωή σήμερα, 11 Νοέμβρη 2019, σε ηλικία 96 ετών. Η Δανάη Μωραΐτου ή αλλιώς η ''Δανάη του Πολυτεχνείου'', όπως έμεινε γνωστή στα χρόνια της Κατοχής, γεννήθηκε στις 30 Αυγούστου του 1923 στην Αθήνα.

25 Νοεμβρίου 1942 - Η ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου και η σημασία της.  (του Περικλή Καπετανόπουλου)

Είναι γεγονός, ότι τις δεκαετίες που πέρασαν, έχουν γραφεί πολλά για την στρατιωτική σημασία της επιχείρησης του Γοργοπόταμου. Με την απόσταση των 77 χρόνων που μας χωρίζουν από την κοινή επιχείρηση των ανταρτών του ΕΛΑΣ με τον Αρη Βελουχιώτη, του ΕΔΕΣ με τον Ναπολέοντα Ζέρβα και των Βρετανών με τον συνταγματάρχη Ε.Μάγιερς, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ένα είναι βέβαιο

''Οι Μύγες'' (του Νίκου Ι. Καραβέλου)

Μύγες οι κοινές ή αλλιώς οικιακές (Muscae domesticae) είναι τα ενοχλητικά δίπτερα έντομα, με τα οποία είμαστε καταδικασμένοι να συμβιώνουμε. Αναπαράγονται με ευκολία λόγω της ικανότητάς τους να τοποθετούν τα αυγά τους πάνω σε υλικά που αποσυντίθενται και λόγω της ταχύτητας αναπαραγωγής τους.