Όλη η ενότητα του έθνους, μαζεύεται στο Δημαρχείο της Ηλιούπολης για να υποδείξει στους "ιθαγενείς" πώς τα συμφέροντα των αφεντικών τους ταυτίζονται με την καθημερινή μιζέρια της ζωής τους και σημαίνουν καταστροφή λαών, μαζικές δολοφονίες προσφύγων στα σύνορα του κράτους και στρατόπεδα συγκέντρωσης σε κάθε δεύτερο νησί ή κάθε τρίτη επαρχιακή πόλη.

Δεν είχαμε αυταπάτες για αυτή την εθνική ενότητα. Ούτε βέβαια και για τη δημοτική αρχή, παλιά και νέα.

Δεν πρόκειται να τους καλέσουμε να βάλουν φρένο στον εθνικισμό, τον ρατσισμό και τον φασισμό που εξασκείται σήμερα πάνω στα κεφάλια των μεταναστών για να επιτεθεί αύριο σε κάθε καταπιεσμένη και καταπιεσμένο, όπως το έκανε εξάλλου τόσες φορές τα τελευταία χρόνια. Μια από αυτές τις φορές ήταν και στην Ηλιούπολη.

Τουλάχιστον, όμως, ας μην κοροϊδεύει τον κόσμο των γειτονιών μας, πουλώντας "γεωπολιτική" μπακαλική με ένα συνοθύλευμα ρατσιστικού κοσμοπολίτικου εθνικισμού (στα όρια του "σοβαρού" χρυσαυγιτισμού), εθνικιστικής αριστεράς του κράτους ή της ήττας και ξεδοντιασμένης δημοσιογραφίας.

Τουλάχιστον, ας μην υποτιμά τη νοημοσύνη μας, εκθέτοντας τόσο χυδαία την πραγματική ουσία του ρατσισμού και του εθνικισμού της: ενάντια στους φτωχούς (που "δεν χωράνε"), σκυλάκι των πλουσίων (πχ των αράβων που, ξαφνικά, δεν είναι τρομοκράτες ή "υπαρξιακή απειλή" όπως οι πρόσφυγες στη Μόρια και την Αμυγδαλέζα αλλά "επενδυτές" στο Ελληνικό και αλλού).

Τι θα μας πουν όλοι αυτοί οι "καλεσμένοι";

Για τα "ενωμένα συμφέροντα των Ελλήνων" ή την "υψηλή πολιτική" του κράτους, όταν εκπαιδεύει τους δολοφόνους του λιμενικού της Λιβύης, όταν προμηθεύει όπλα τους δολοφόνους ενός ολόκληρου λαού στην Υεμένη, χρηματοδοτώντας και υπηρετώντας πολέμους σε όλη τη Μέση Ανατολή και Αφρική, όταν επιχειρεί μαζί με το ΝΑΤΟ εναντίον στόχων στη Συρία (για την οποία έχει το θράσος ένα τέτοιο πάνελ να μιλάει κιόλας);

Ή μήπως θα μας εκθέσει την "γεωπολιτική" του άποψη για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών, όπως της Μόριας, την από κοινού μαζική δολοφονία προσφύγων στο Αιγαίο και τον Έβρο, την τεχνική υποστήριξη του στρατού στην αστυνομίας εναντίον διαδηλωτών, με τεχνογνωσία που απέκτησε στις αποστολές εκτός συνόρων του ελληνικού κράτους στα Βαλκάνια, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική;

Καλύτερα να προσπαθήσετε όλοι μαζί να καλύψετε την αστειότητά σας εστιάζοντας στο πώς θα κοροϊδέψετε τον κόσμο για τα νέα φαγοπότια που ονειρεύεστε στον Υμηττό και τη Νότια Αθήνα, προσπαθώντας να τον πείσετε ότι δεν θα καταστραφεί το περιβάλλον και δεν θα φτωχύνει ακόμα περισσότερο ο κόσμος από τα φαραωνικά έργα για το γλέντι κατασκευαστικών, εργολάβων, βιομηχάνων και πολιτικού προσωπικού.

Οι βόμβες που πέφτουν στη Συρία έχουν τις υπογραφές των εντολοδοτών σας και των "εργοδοτών" σας.

Όταν θα χρεωθούν, μαζί με όλα τα υπόλοιπα, τη δίκαιη οργή του κόσμου της δουλειάς, να ξέρετε ότι είστε οι πρώτοι που θα πάρουν το λογαριασμό.

Ξεκινήστε λοιπόν, από τώρα, να κάνετε αυτό που ξέρετε καλύτερα. Βγάλτε την ουρά σας απ' έξω...

Μανιάτης Πέτρος, δημοτικός σύμβουλος με την ΜΑΧόμενη Ηλιούπολη 

Προβλήθηκε 308 φορές

Από την ελαστικότητα εργασίας στην ελαστικότητα της κοινωνίας (Χαρά Καφαντάρη)

Άρθρο της Χαράς Καφαντάρη, βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Δυτικού Τομέα Αθήνας, αντιπροέδρου της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής και αν. τομεάρχη Περιβάλλοντος της Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ, στην εφημερίδα KONTRA (Κυριακή 31/05).

Πανδημία:  «Ευκαιρία» οπισθοδρόμησης και στην Παιδεία (Τούλα Πάντου)

Η πανδημία και ο εγκλεισμός όλων μας στα σπίτια υπήρξε ο τέλειος σύμμαχος της Κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας για την υλοποίηση όλων, όσα είχαν προεκλογικά σχεδιάσει επί χάρτου για τη Δημόσια Εκπαίδευση.

Αχυράνθρωποι και Φιλισταίοι (Δημοσθένης Γεωργοβασίλης)

1. Γένεση αχυρανθρώπων: Λέγεται ότι ο επουράνιος Θεός δημιούργησε τoν άνθρωπο. Ο επίγειος Θεός όμως επινόησε τον αχυράνθρωπο. Ο άνθρωπος έχει συνείδηση, αποφασίζει, φέρει ευθύνη και δικαιώνεται ή τιμωρείται για τις πράξεις του...

ΚΙΝΗΣΗ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Κ.Α.Μ.ΕΚΠ) : ''Όταν η μαθηματικά αναμενόμενη ωφελιμότητα   είναι κραυγαλέα αρνητική...''

''Ιατρικές ιστορίες συμβαίνουν τακτικά'' έγραφαν σε άρθρο τους στο περιοδικό NOTICES OF THE AMERICAN MATHEMATICAL SOCIETY οι D. Rockmoreκαι J.L. Snell, «και είναι επόμενο σε συζητήσεις για τη διαφορά ανάμεσα στις τυχαιοποιημένες (randomized) κλινικές περιπτώσεις και τα επιδημιολογικά πειράματα»