Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας eTwinning 2019 στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης

Εντός των τειχών 07 Νοεμβρίου 2019

Μετά τις Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας eTwinning που απονεμήθηκαν σε eTwinning έργα που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας το σχ. έτος 2018-2019 (δείτε εδώ σχετική ανάρτηση), σειρά έχουν οι Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας οι οποίες ανακοινώθηκαν σήμερα 30 Οκτωβρίου 2019 και αφορούν έργα που έχουν αναγνωρισθεί για την εξαιρετική ποιότητά τους σε δύο τουλάχιστον χώρες.
Με πολλή χαρά ανακοινώνουμε ότι τα eTwinning έργα 
διακρίθηκαν για για την τελειότητα της εργασίας τους το οποίο σημαίνει, σύμφωνα με την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning,  πως "η εργασία των εκπαιδευτικών, των μαθητών και του σχολείου σας έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο."

Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας eTwinning απονεμήθηκαν στους εκπαιδευτικούς:
 
Ελένη Χάρου για το έργο My Place on Earth
 
Δημήτρη Φωτίου & Ελευθερία Ραφτοπούλου για το έργο Me in Time
 
Όλγα Χριστοδουλοπούλου για το Arts Quest
 
Ναταλία Τζίτζη για τα έργα Robo Code, Arts Quest & Me in Time.
 

 

Προβλήθηκε 1189 φορές

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

Είναι χρέος μας να ανταποκριθούμε στις μεγάλες ανάγκες που έχουν προκύψει στις πληγείσες περιοχές και να σταθούμε δίπλα στους ανθρώπους που βιώνουν τις δύσκολες αυτές συνθήκες στο Κρυονέρι, την Μεσσηνία και τα Κύθηρα.

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ΒΥΡΩΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ

Σας παραθέτουμε την κοινή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό των Δημάρχων Ηλιούπολης, Αργυρούπολης - Ελληνικού, Βύρωνα σύμφωνα με τη δέσμευση στο Διαδημοτικό Συμβούλιο που έλαβε χώρα την Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ: ''ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΒΡΕΦΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2025-2026''

Γνωστοποιούνται τα παρακάτω προσωρινά αποτελέσματα τα οποία αφορούν τη σειρά κατάταξής τους και δεν επέχουν θέση τοποθέτησης στα Παραρτήματα Αγωγής .