Διαδικτυακή εφαρμογή για δήλωση βλάβης

Με την παρούσα εφαρμογή οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω προσωπικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κλπ.).

Για τη δήλωση απαιτείται η καταχώρηση από τον επισκέπτη της εφαρμογής του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών), καθώς και ορισμένων προσωπικών δεδομένων (ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου) και άλλων συναφών πληροφοριών (κατά πόσον ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κλπ.).

Τα δεδομένα αυτά διαχειρίζονται από τον ΔΕΔΔΗΕ με όρους εμπιστευτικότητας και σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.

Η δήλωση προωθείται στην αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ για περαιτέρω ενέργειες.

Η χρήση της εφαρμογής αυτής δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση στο χρήστη, όπως συμβαίνει με την κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο 11500 του ΔΕΔΔΗΕ, όπου υπάρχει χρέωση αναλόγως με το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού παρόχου, δηλ. η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν.

Online Δήλωση Βλάβης 

Προβλήθηκε 340 φορές
ΕΠΟ: ''Συνεχίζεται η Γ' Εθνική αν επιτραπεί η διεξαγωγή αγώνων. Όποιος δεν κατέβει, υποβιβάζεται''

Την απόφαση να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, υπό την προϋπόθεση πως θα επιτραπεί η διεξαγωγή αγώνων, έλαβε η Επιτροπή Διοργανώσεων της ΕΠΟ, κατά τη σημερινή συνεδρίασή της (25/2).

Παράταση των εκπτώσεων έως τις 31 Μαρτίου 2021

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης κατέθεσε τροπολογία χθες, Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου, στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εξωτερικών, για τη δυνατότητα ρύθμισης της εκπτωτικής περιόδου έτσι ώστε να δοθεί παράταση στις εκπτώσεις έως τις 31 Μαρτίου 2021.