Την Κυριακή 26/1/2020 στις 19.00, στο Κλειστό θέατρο του Δημαρχείου Ηλιούπολης, σας προσκαλούμε να κόψουμε μαζί την Αγιοβασιλιάτικη πίτα, να ανταλλάξουμε ευχές και να χειροκροτήσουμε τους μικρούς και μεγάλους μαθητές μας.
Ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τον Λεβαδειακό και στη συνέχεια πήγε στον Ολυμπιακό όπου έκανε δύο θητείες (1993-1997 και 2003-2004), τον Ηρακλή επίσης δύο φορές (1997-1998 και 2002-2003), τη Σπόρτινγκ Χιχόν, τον Πανηλειακό, τον Πανιώνιο, τη Μεσίνα και την Κροτόνε, όπου και αποσύρθηκε.