Μετά την αποκάλυψη της επικοινωνίας από τον Δήμαρχο Αλίμου -για το Διαδημοτικό Νεκροταφείο και το ΚΥΤ,- με τον «Ανεξάρτητο Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΑΔΜΗΕ) στο προηγούμενο διαδικτυακό Δημοτικό Συμβούλιο, ήρθε η απάντηση του κ. Χατζηδάκη που ανοίγει τους δρόμους της αντιπαράθεσης με εμφανή την προσπάθεια του να στρέψει το σημαντικό πρόβλημα που δημιουργείτε στον Υμηττό, σε προσωπικό επίπεδο, αποκρύπτοντας επιμελώς την ουσία των ενεργειών τους και στη συνέχεια έγινε πρόσκληση από την Δημοτική Αρχή για Δημοτικό Συμβούλιο «… κεκλεισμένων των θυρών λόγω εκτάκτων αναγκών …» όπως αναφέρει η πρόσκληση, με εμφανή την προσπάθεια να διευκολύνουν την αναβάθμιση του ΚΥΤ και την δημιουργία του διαδημοτικού Νεκροταφείου (λόγω της «επένδυσης Ελληνικού»)!!!

Αναλυτικά η πρόσκληση:

«Σας προσκαλούμε σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 28 Μαΐου 2020, ημέρα Πέμπτη και ώρα 17:00 σύμφωνα με την παρ.1 άρθρο 67 του Ν. 3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 74 του Ν.4555/18, στην αίθουσα Δημοτικού Θεάτρου του Δημαρχιακού Μεγάρου (Σοφ. Βενιζέλου αριθ. 114) με βάση την υπ’ αριθ. 18318/13.3.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, κεκλεισμένων των θυρών λόγω εκτάκτων αναγκών, με θέματα:

Συζήτηση για την αυθαίρετη κατασκευή πέριξ και άνω του παλαιού παρεκκλησιού του Προφήτη Ηλία

Συζήτηση για το ΣΜΑ Ηλιούπολης

Συζήτηση και λήψη απόφασης για τη χωροθέτηση δημοτικού κοιμητηρίου στο χώρο του ΚΥΤ»

Όπως διαπιστώνουμε, κεκλεισμένων των θυρών θα συζητηθούν τρία καυτά θέματα, χωρίς την παρουσία του λαού της πόλης.

Δείτε στοιχεία για:
Το ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΚΑΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του ΑΔΜΗΕ που εκδόθηκε τον Δεκέμβρη του 2019 και όπως αναφέρει στην ΕΙΣΑΓΩΓΗ (σελίδα 7)

«Το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΔΠΑ) 2021 – 2030 περιλαμβάνει τα έργα ανάπτυξης του Συστήματος για την αντίστοιχη περίοδο, καθώς και τη βασική φιλοσοφία η οποία ακολουθείται για τον σχεδιασμό, τη διαμόρφωση και τον προγραμματισμό τους.

Ειδικότερα, αυτό περιλαμβάνει την περιγραφή και τον χρονικό προγραμματισμό των έργων της ανάπτυξης του Συστήματος τα οποία αφορούν:

τις αναγκαίες σε βάθος ενισχύσεις του Συστήματος, όπως νέες Γραμμές Μεταφοράς (Γ.Μ.), αναβαθμίσεις Γ.Μ., νέα Κέντρα Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) και Υποσταθμοί (Υ/Σ), καθώς και επεκτάσεις υφισταμένων ΚΥΤ ή Υ/Σ οι οποίες απαιτούνται για την ασφαλή διακίνηση της ισχύος η οποία προβλέπεται για αυτή τη χρονική περίοδο, τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση υφιστάμενων υποδομών Υ/Σ και ΚΥΤ, όπως και των αντίστοιχων υποδομών ελέγχου τους, τα αναγκαία έργα βελτίωσης της λειτουργίας και της οικονομικότητας του Συστήματος, όπως ενισχύσεις των υφισταμένων ΚΥΤ και κατασκευή νέων Γ.Μ. για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών των Χρηστών του Συστήματος»

Παραθέτει επίσης τα Ιστορικά Στοιχεία (σελίδα 43-51) αλλά και τον ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ του ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΔΠΑ 2018 – 2027 (σελίδα 60-65)


«Κατά την περίοδο η οποία μεσολάβησε από την κατάρτιση του προηγούμενου εγκεκριμένου ΔΠΑ 2018 – 2027 έως και σήμερα, ορισμένα σημαντικά έργα τα οποία περιλαμβάνονταν στο προαναφερθέν ΔΠΑ ολοκληρώθηκαν (ηλεκτρίσθηκαν) ή παρουσίασαν σημαντική πρόοδο κατασκευής και βρίσκονται στο τελικό στάδιο υλοποίησης. Σημαντικές όμως υπήρξαν και οι καθυστερήσεις, κυρίως εξαιτίας αντιδράσεων κατοίκων και τοπικών φορέων, οι οποίες επιβραδύνουν την υλοποίηση έργων.

Η κατάσταση αναφορικά με τις αντιδράσεις κατοίκων και τοπικών φορέων κατά της υλοποίησης των έργων Μεταφοράς έχει λάβει ενδημική μορφή και σε πολλές περιπτώσεις οδηγεί στην εξάντληση όλων των ένδικων μέσων από τους τοπικούς φορείς. Ακόμη και έργα ελάχιστης περιβαλλοντικής επίπτωσης, όπως η εγκατάσταση υπογείων καλωδίων ή ακόμη και πυλών σε υφιστάμενους Υ/Σ, συναντούν τοπικές αντιδράσεις.

Οι χρόνοι έγκρισης των περιβαλλοντικών μελετών κατά το στάδιο της Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ) καθυστερούν υπέρμετρα και υπερβαίνουν κατά πολύ τις συνήθεις και εύλογες εκτιμήσεις.

Τα προαναφερθέντα προκαλούν αλυσιδωτές καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων και απαιτούν συνεχή ενασχόληση των υπηρεσιών του ΑΔΜΗΕ για την αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων (αδειοδότηση, δικαστικές εμπλοκές), με αποτέλεσμα την επανυποβολή μελετών ή την προσπάθεια εξεύρεσης εναλλακτικών λύσεων, γεγονός το οποίο οδηγεί σε επιπλέον καθυστερήσεις και στα άλλα έργα»

Στην σελίδα 116 αναφέρεται στο ΚΥΤ Αργυρούπολης και αποκαλύπτεται η προσπάθεια αύξησης της ισχύος του ΚΥΤ από 150 kV σε 400 kV
«3.4.7 ΚΥΤ Αργυρούπολης (14.59) (σελίδα 116)

Η κατασκευή της πλευράς 400 kV του ΚΥΤ Αργυρούπολης έχει ανασταλεί εξαιτίας σφοδρών αντιδράσεων των κατοίκων και των δημοτικών τους φορέων και επακόλουθων αποφάσεων του ΣτΕ. Η καθυστέρηση ένταξης του ΚΥΤ Αργυρούπολης, δεδομένης της μεγάλης και ταχείας ανάπτυξης του φορτίου της Ν.Α. Αττικής (σ.σ. λέγε με «επένδυση Ελληνικού»), έχει οδηγήσει στην ανάγκη απομάστευσης μεγάλων ποσοτήτων ισχύος από ένα μόνο σημείο (ΚΥΤ Παλλήνης), καθώς το ένα τρίτο του φορτίου του λεκανοπεδίου εξυπηρετείται από κυκλώματα και Υ/Σ 150 kV στην περιοχή Παλλήνης – Λαυρίου.

Αυτή η κατάσταση δημιουργεί προβλήματα στατικής ασφάλειας και αστάθειας των τάσεων με επιπτώσεις σε ολόκληρο το Νότιο Σύστημα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση ταυτόχρονης απώλειας του διπλού κυκλώματος ΚΥΤ Λαυρίου – ΚΥΤ Παλλήνης, η οποία οδηγεί στην απόρριψη όλης της παραγωγής του ΘΗΣ Λαυρίου η οποία διοχετεύεται στο Σύστημα 400 kV.

Ο ΑΔΜΗΕ καταβάλλει προσπάθειες ώστε να έρθει σε συνεννόηση με τις εμπλεκόμενες Δημοτικές Αρχές για την υλοποίηση του έργου με χρήση τεχνολογίας κλειστού τύπου (GIS)»

Και ως απόδειξη της διαχρονικότητας των προσπαθειών εξεύρεσης λύσης δείτε: Την ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ και ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με θέμα την: Έγκριση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Δεκαετούς Προγράμματος Ανάπτυξης Συστήματος Μεταφοράς (ΔΠΑ) 2017-2026, του ΑΔΜΗΕ Α.Ε. με ημερομηνία 26 Μαΐου 2017.

πηγή 

Προβλήθηκε 636 φορές