Τέλος στη γραφειοκρατία, καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και αποκατάσταση των σχέσεων τους με το Δημόσιο υπόσχεται ο νέος Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η καινοτομία με το… online ΚΕΠ.

Από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα (myKEPlive.gov.gr), σύμφωνα με όσα είπε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών Γιώργος Γεωργαντάς στο ΑΠΕ ΜΠΕ.

«Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του.

Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ γνωρίζει πριν από το ραντεβού το περιεχόμενο του αιτήματος, οπότε είναι και πιο εύκολη και γρήγορη η διεκπεραίωσή του. Όλη αυτή η διαδικασία βοηθά ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης, απαλλάσσει πολίτες από την ταλαιπωρία, τους γλιτώνει από τον συνωστισμό και τις ουρές ειδικά αυτήν την περίοδο της πανδημίας» προσθέτει ο ίδιος.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

Στο gov.gr παρέχεται στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, η δυνατότητα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένες διαδικασίας από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης

Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένα μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

Ο πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet).

Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού.

Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του

Τα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι

α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία

β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες

γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας.

«Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού, προστίθεται σε σχετικό δημοσίευμα του Αθηναϊκού Πρακοτρείου, το οποίο θα ενημερώνει και θα παραπέμπει τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

πηγή 

Προβλήθηκε 654 φορές
Απεργία ΓΣΕΕ: Χωρίς Μετρό την Τετάρτη

Συγκεκριμένα χειρόφρενο θα τραβήξει και το Μετρό καθώς το Δ.Σ του ΣΕΛΜΑ, σε συνεδρίαση του, αποφάσισε να μετέχει στην 24ωρη γενική απεργία που προκήρυξε η ΓΣΕΕ, για την Τετάρτη 17 Απριλίου και καλεί τα μέλη της στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 11 το πρωί.

Στάσεις εργασίας την Τετάρτη 17 Απριλίου στα λεωφορεία - Ποιες ώρες θα κυκλοφορούν κανονικά

Τα λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν από τις 09.00 έως τις 21.00, δηλαδή η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00 και από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας

Νέα διάταξη σε νομοσχέδιο του υπ. Οικονομικών για ρευματοκλοπές: Διασταυρώσεις χιλιάδων ΑΦΜ με μετρητές από τον ΔΕΔΔΗΕ - Λίστα από ΑΑΔΕ για φυσικά και νομικά πρόσωπα

Σφίγγει περαιτέρω ο κλοιός για τις ρευματοκλοπές και τα κυκλώματα που αποκομίζουν απ’ αυτές κέρδη, καθώς το οπλοστάσιο του ΔΕΔΔΗΕ...

Πρόστιμο 35.000 ευρώ σε τεχνίτρια νυχιών στα Χανιά - Την πρόδωσαν οι διαφημίσεις της στα Social Media

Σύμφωνα με το zarpanews, ελεγκτές από το Ηράκλειο πήγαν την Παρασκευή στα Χανιά για να κάνουν έλεγχο για φοροδιαφυγή, σε ένα σπίτι μέσα στο οποίο μια γυναίκα έκανε περιποιήσεις νυχιών και μάλιστα διαφήμιζε τη δουλειά της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου έβαζε αγγελίες για να βρει πελάτες.