Τέλος στη γραφειοκρατία, καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και αποκατάσταση των σχέσεων τους με το Δημόσιο υπόσχεται ο νέος Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η καινοτομία με το… online ΚΕΠ.

Από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης σε ειδική πλατφόρμα (myKEPlive.gov.gr), σύμφωνα με όσα είπε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών Γιώργος Γεωργαντάς στο ΑΠΕ ΜΠΕ.

«Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του.

Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ γνωρίζει πριν από το ραντεβού το περιεχόμενο του αιτήματος, οπότε είναι και πιο εύκολη και γρήγορη η διεκπεραίωσή του. Όλη αυτή η διαδικασία βοηθά ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης, απαλλάσσει πολίτες από την ταλαιπωρία, τους γλιτώνει από τον συνωστισμό και τις ουρές ειδικά αυτήν την περίοδο της πανδημίας» προσθέτει ο ίδιος.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται:

Στο gov.gr παρέχεται στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, η δυνατότητα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένες διαδικασίας από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης

Στην εν λόγω πλατφόρμα, ο πολίτης ή επιχειρηματίας θα μπορεί να ζητήσει ραντεβού σε συγκεκριμένα μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα για την διεκπεραίωση του αιτήματός του

Ο πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet).

Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού.

Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στην συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του

Τα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι

α. διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία

β. υπηρεσίες προς επιχειρηματίες

γ. εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

δ. εξυπηρέτηση από τον δήμο σας.

«Όποιος επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο θα απευθύνεται σε υπάλληλο του συγκεκριμένου δήμου όπου ανήκει» εξηγεί ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα

Έχει γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού, προστίθεται σε σχετικό δημοσίευμα του Αθηναϊκού Πρακοτρείου, το οποίο θα ενημερώνει και θα παραπέμπει τους πολίτες να αιτηθούν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται και μέσω της ψηφιακής πύλης του gov.gr.

πηγή 

Προβλήθηκε 236 φορές
Εργαζόμενοι ΚΕΠ: Ξεκινούν απεργία - αποχή από τα καθήκοντα - Εξώδικο στην κυβέρνηση.

Αποχή διαρκείας ξεκινούν οι υπάλληλοι των ΚΕΠ από το Σάββατο 8 Αυγούστου, διαμαρτυρόμενοι, μεταξύ άλλων, για την τροπολογία του Υπουργείου Εσωτερικών που κατατέθηκε σε σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών στις 28/7/2020...

Τράπεζες: Κομμένες από αύριο συγκεκριμένες συναλλαγές στα καταστήματα λόγω κορονοϊού!

Αναλήψεις και καταθέσεις… γιοκ από αύριο στις τράπεζες. Αφορά σε συγκεκριμένα ποσά και τις συναλλαγές που γίνονταν εντός του καταστήματος. Τι άλλο… ξεχνάμε στα γκισέ λόγω της έξαρσης του κορονοϊού και πώς θα μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας.

Τουρισμός για Όλους: Αυτά είναι τα οριστικά αποτελέσματα - Δες αν είσαι δικαιούχος

Τα ονόματα των δικαιούχων του προγράμματος Τουρισμός για Όλους αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα tourism4all.gov.gr. Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού δημιουργήθηκε για να ενισχύσει τους δικαιούχους ώστε να απολαύσουν διακοπές στη χώρα μας από τον Ιούλιο ως και το τέλος του 2020.