H Barbie έγινε η πρώτη ταινία σε εισπράξεις στην ιστορία της Warner Bros

Άρτος και Θεάματα 29 Αυγούστου 2023

Τεράστια είναι η επιτυχία της Barbie, η οποία σύμφωνα με το «The Hollywood Reporter», έφτασε σε εισπράξεις στα 1,342 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office και έγινε η πιο επιτυχημένη εμπορικά ταινία στην ιστορία της Warner Bros.

Η επιτυχία της Barbie ήταν τέτοια που ξεπέρασε το «Harry Potter and the Deathly Hallows», που μέχρι πρότινος κατείχε τον τίτλο της πιο κερδοφόρας κυκλοφορίας της Warner Bros μετά την πρεμιέρα του 2011 με 1,341 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι τα έσοδα της «Barbie» στις ΗΠΑ ανέρχονται στα 592,8 εκατομμύρια δολάρια, και 745,5 εκατομμύρια δολάρια στο εξωτερικό.

Λίγες ημέρες νωρίτερα οι πωλήσεις εισιτηρίων της ξεπέρασαν το «The Super Mario Bros. Movie» της Illumination και της Universal η οποία ήταν η πιο κερδοφόρα ταινία του 2023 μέχρι στιγμής στο εγχώριο box office όπως ανέφεραν πολλά Μέσα την Πέμπτη.

Ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεπεράσει τις εισπράξεις και στο παγκόσμιο box office ύψους 1,36 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να γίνει η κορυφαία κερδοφόρα ταινία της χρονιάς παγκοσμίως.

Όπως αναφέρει το People η «Barbie» ξεπέρασε επίσης τον «Dark Night» του Κρίστοφερ Νόλαν του 2008 ως η πιο κερδοφόρα εγχώρια κυκλοφορία της Warner Bros την προηγούμενη εβδομάδα και είχε ήδη ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office νωρίτερα τον Αύγουστο, λίγο περισσότερο από δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της στις 21 Ιουλίου.

www.newsit.gr

Προβλήθηκε 2751 φορές

GNTM: Αυτά είναι τα 19 μοντέλα που μπαίνουν στη βίλα του διαγωνισμού μόδας

Το βράδυ της Παρασκευής 10 Οκτωβρίου ξεκίνησε άλλο ένα επεισόδιο του GNTM, όμως κατά το οποίο οι auditions έλαβαν τέλος και οι 50 διαγωνιζόμενοι που πέρασαν στο bootcamp κλήθηκαν να περάσουν μια σειρά από δοκιμασίες, ώστε οι κριτές να αποφασίσουν ποιοι θα είναι εκείνοι που θα περάσουν στη βίλα του ριάλιτι.

Τα ζώδια το Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Η Αφροδίτη σε αντίθεση με Κρόνο φέρνει δοκιμασίες σε σχέσεις και στα οικονομικά. Η μέρα δημιουργεί συναισθηματική απόσταση, απαιτώντας ωριμότητα, ρεαλισμό και προσεκτικές κινήσεις σε προσωπικές επιλογές.