Και επίσημα νέος κατώτατος μισθός από 1 Ιανουαρίου 2022

Ασφαλιστικά και όχι μόνο 27 Δεκεμβρίου 2021

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη -σε συνέχεια της σύμφωνης γνώμης που διατύπωσε το Υπουργικό Συμβούλιο τον περασμένο Ιούλιο μετά από σχετική εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού τότε- καθορίζεται, σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία, ο νόμιμος κατώτατος μισθός και το νόμιμο κατώτατο ημερομίσθιο, για πλήρη απασχόληση, για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας, ως εξής:

α) Για τους υπαλλήλους ο κατώτατος μισθός αυξάνεται κατά 2% και ορίζεται στα 663 ευρώ από 650 προηγουμένως.

β) Για τους εργατοτεχνίτες το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται επίσης κατά 2% και ορίζεται στα 29,62 ευρώ από 29,04 ευρώ προηγουμένως

Η απόφαση τίθεται σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2022.

Σε σχέση με τη διαδικασία της πρόσθετης αύξησης του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου το 2022, ισχύουν στο ακέραιο οι πρόσφατες δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη.

www.dikaiologitika.gr

Προβλήθηκε 1186 φορές
Νέος Κώδικας Αυτοδιοίκησης: Τι αλλάζει στη λειτουργία των Δημοτικών Συμβουλίων

Νέο πρότυπο κανονισμό θα κληθούν πολύ σύντομα να ψηφίσουν τα Δημοτικά Συμβούλιο αφού σημαντικές είναι οι αλλαγές στη λειτουργία των Δημοτικών Συμβουλίων που φέρνει ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιχειρώντας να αποσαφηνίσει το θεσμικό πλαίσιο και να προσαρμόσει τη λειτουργία των οργάνων της αυτοδιοίκησης στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Απεργία Τετάρτη 13 Μαΐου: Ποιοι απεργούν, τι αλλάζει σε Δημόσιο, σχολεία και ΜΜΜ - Παραλύει η Ελλάδα

Σε απεργιακό κλοιό αναμένεται να βρεθεί η χώρα την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, καθώς η ΑΔΕΔΥ έχει προκηρύξει 24ωρη πανελλαδική απεργία, με σημαντικές επιπτώσεις στη λειτουργία του Δημοσίου και ευρύτερων υπηρεσιών.

Συγκρότηση σε Σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου - Νέο Προεδρείο και νέα σύνθεση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ

Συγκροτήθηκε σήμερα, Τετάρτη 29 Απριλίου 2026, σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ-ΚΗΕ, όπως αυτό προέκυψε από τις διαδικασίες του 40ού Εκλογοαπολογιστικού Συνεδρίου της Ομοσπονδίας, με την εκλογή του νέου Προεδρείου και τη διαμόρφωση της νέας σύνθεσης της Εκτελεστικής Επιτροπής.