Με Ανακοίνωση της η Αγωνιστική Συνεργασία Γονέων Ηλιούπολης καταγγέλλει, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «… τη χυδαία παρέμβαση της διεύθυνσης του 7ου Γυμνασίου, απέναντι στην κινητοποίηση των μαθητών του σχολείου, που αγωνιούν για τους όρους με τους οποίους ανοίγουν ξανά τα σχολεία, σε συνθήκες έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού, χωρίς μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολείων», ενώ πιο κάτω επισημαίνει πως η διεύθυνση του Γυμνασίου: «Με αφορμή την κινητοποίηση των μαθητών, βάλει κατά του κινήματος εκπαιδευτικών -μαθητών και γονιών, που αναπτύχθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα, για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

Δείτε ολόκληρη την Ανακοίνωση – Καταγγελία:


Καταγγελία από την  «Αγωνιστική Συνεργασία Ηλιούπολης»

«Καταγγέλλουμε την παρέμβαση της διεύθυνσης του 7ου Γυμνασίου, απέναντι στην κινητοποίηση των μαθητών του σχολείου, που αγωνιούν για τους όρους με τους οποίους ανοίγουν ξανά τα σχολεία, σε συνθήκες έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού, χωρίς μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολείων. Απέναντι στους μαθητές που αγωνιούν για το περιεχόμενο της μόρφωσής τους και το ρόλο του σχολείου. Πρόκειται για χυδαία επίθεση από την πλευρά της διεύθυνσης του σχολείου. Την ώρα που η κυβέρνηση ανοίγει ξανά τα σχολεία όπως τα έκλεισε, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο για την υγεία μαθητών και των εκπαιδευτικών, και ρίχνει το μπαλάκι της ατομικής ευθύνης με την αυτοδιάγνωση, που κόβει ακόμα και το ημίμετρο του δευτέρου self  test γιατί το θεωρεί κόστος.

Με αφορμή την κινητοποίηση των μαθητών, η διεύθυνση του σχολείου βάλει κατά του κινήματος εκπαιδευτικών -μαθητών και γονιών, που αναπτύχθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα, για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, για ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών στη δημόσια εκπαίδευση, σε ουσιαστική, ποιοτική μόρφωση, μιλώντας υποτιμητικά για «εξωσχολικούς αγωνιστές», που ο αγώνας τους δεν «έχει νόημα», παρά μόνο «αγωνίζονται και με την παρουσία τους έξω από το σχολείο για την άριστη εξάπλωση της πανδημίας, της καταστροφής της περιουσίας του Δήμου και την υποστήριξη της παραβατικότητας». Πρόκειται για χυδαία επίθεση απέναντι στα παιδιά την ώρα που η κυβέρνηση ενισχύει τη διαφοροποίηση, την κατηγοριοποίηση, τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, τον διαχωρισμό των μαθητών σε αρίστους και «κακούς». Όλα αυτά στοχεύουν στη διαμόρφωση παραγωγικών και πειθήνιων εργαζόμενων, ενός υποστηριχτή της διαχείρισης της πανδημίας από την κυβέρνηση, θυσιάζοντας τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας, την υγεία όλων μας.

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ

Καλούμε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς σε κλιμάκωση του αγώνα απέναντι σε τέτοιες στάσεις, που στοχοποιούν αυτούς που διαμαρτύρονται, για να καλλιεργούν τον εφησυχασμό.

Η μόρφωση των παιδιών μας είναι υπόθεση όλων μας! Να σταματήσει τώρα ο εμπαιγμός από την Κυβέρνηση και τους εκπροσώπους της.

ü Να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις. Διεκδικούμε 15 μαθητές ανά τμήμα.

ü Να δημιουργηθούν νέες σχολικές αίθουσες και να αξιοποιηθούν ήδη υπάρχουσες. Θέλουμε σχολικά κτίρια που καλύπτουν τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες.

ü Να γίνονται δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα test covid-19 στα σχολεία.

ü Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας ώστε να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα σχολεία.

ü Να γίνουν μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Καλούμε την Ένωση Γονέων Ηλιούπολης να αναλάβει την ευθύνη που τις αναλογεί και να διεκδικήσει το επόμενο διάστημα για να αξιοποιηθεί ο χρόνος του καλοκαιριού, ώστε τον Σεπτέμβρη, να καλυφθούν τα κενά στα σχολεία και να ανοίξουν με ασφάλεια τα σχολεία.»

Πηγή

Τι είχε γράψει ο Διευθυντής του Γυμνασίου:

''Οι εκπαιδευτικοί του 7 Γυμνασίου Ηλιούπολης αγωνιστηκαν πολύ σκληρά τα τελευταία έτη να βελτιώσουν το σχολείο και να αντιμετωπίσουν κάθε λογής κίνδυνο, απέναντι στο φόβο της προστασίας των παιδιών, στις δυσκολίες της υλοποίησης των μαθημάτων εκπαίδευσης από απόσταση, να αποκτήσουν μοναδικό τεχνολογικό εξοπλισμό υπολογιστών σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας, να κάνουν το σχολείο να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε σύγκριση. Στήριγμα μας ήταν οι υπηρεσίες του Δήμου, κυρίως ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, ακόμη περισσότερο οι μαθητές μας, και σήμερα, είμαστε στην αδύναμη θέση, χωρίς ουσιαστική υποστήριξη από καμία αρχή της εξουσίας, να αντιμετωπίσουμε τους εξωσχολικούς αγωνιστές πού ο αγώνας τους είναι μόνο να μην λειτουργεί η σχολική μονάδα, τώρα που έχουμε την ευκαιρία να διδάξουμε τα παιδιά μας μέσα από τις τάξεις, αλλά να γυρίσουμε πίσω στο χρόνο. Τι νόημα έχει αυτός αγώνας, κανένας δεν βγάζει λογικό συμπέρασμα.


Αγωνίζονται οργανωμένα και συστηματικά γιατί δεν τους αρέσουν τα διαγωνίσματα και τα τεστ μέσα από webex είτε e-class λόγω της δυσκολίας περιορισμού χρόνου που υπάρχει, αλλά κλείνουν το σχολείο όταν γίνεται δια ζώσης, ώστε να γίνονται τα μαθήματα πάλι όπως πριν το Πάσχα!. Δεν έχει μπει κανένας στο σχολείο χωρίς να φέρει επιβεβαιωμένο έγγραφο self test, είτε λέγεται εκπαιδευτικός, είτε μαθητής, που είναι ένα μέτρο προστασίας από την πανδημία, όλοι φορούν μάσκες και προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την εξάπλωση κρουσμάτων στο σχολείο μας, αλλά οι αγωνιστές αγωνίζονται και με την παρουσία τους έξω από το σχολείο για την άριστη εξάπλωση της πανδημίας, της καταστροφής της περιουσίας του Δήμου και την υποστήριξη της παραβατικότητας.


Εμείς συνεχίζουμε την εκπαίδευση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, και καλό θα ήταν οι αγωνιστές να θυμηθούν τους δικούς τους καθηγητές και δασκάλους την εποχή που πάσχιζαν να τους μορφώσουν όταν ήταν παιδιά.


Ο Δντης του σχολείου''.


Προβλήθηκε 1106 φορές

Ηλιούπολη: Οκτώ μήνες με αναστολή στον οδοντοτεχνίτη που παρίστανε τον οδοντίατρο

Το πραγματικό επάγγελμα του ήταν οδοντοτεχνίτης, ωστόσο είχε ανοίξει παράνομα οδοντιατρείο και εργαζόταν ως οδοντίατρος κάτι που ο άτυχος ασθενής δεν γνώριζε, όταν τον επισκέφθηκε για πρώτη φορά.

Μέλος του ιστορικού Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός ο αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Δημητρίου

Την Τρίτη 16 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε στην κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων του μεγάρου του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός», η τελετή υποδοχής Επιτίμων, Τακτικών και Αντεπιστελλόντων μελών.