Νόμπελ Ειρήνης 2021: Οι δύο δημοσιογράφοι που κερδίζουν το βραβείο

Άρτος και Θεάματα 08 Οκτωβρίου 2021

Το Νόμπελ Ειρήνης 2021 απονεμήθηκε στους δημοσιογράφους Μαρία Ρέσσα και Ντμίτρι Μουράτοφ, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

Το βραβείο απονεμήθηκε για τις προσπάθειές τους «να διασφαλίσουν την ελευθερία της έκφρασης, η οποία αποτελεί προϋπόθεση για τη δημοκρατία και τη διαρκή ειρήνη».


www.newsbeast.gr

Προβλήθηκε 1123 φορές

Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας

Ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τον Λεβαδειακό και στη συνέχεια πήγε στον Ολυμπιακό όπου έκανε δύο θητείες (1993-1997 και 2003-2004), τον Ηρακλή επίσης δύο φορές (1997-1998 και 2002-2003), τη Σπόρτινγκ Χιχόν, τον Πανηλειακό, τον Πανιώνιο, τη Μεσίνα και την Κροτόνε, όπου και αποσύρθηκε.