Η προώθηση ενός ιστότοπου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Οι κάτοχοι μιας νέας ιστοσελίδας ενδέχεται να έχουν την εντύπωση ότι δημιουργούν έναν ιστότοπο και οι πωλήσεις θα δημιουργούνται αυτόματα. Αυτό δεν ισχύει καθόλου. Υπάρχουν εκατομμύρια ιστότοποι και φυσικά και ανταγωνσιτές.

Για να ανεβείτε στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης και να αποκτήσετε ένα μέρος του μεριδίου αγοράς, οι digital marketeers με τους οποίους θα συνεργαστείτε πρέπει να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης όπως είναι Google SEO, διαφημίσεις στα social media καθώς και email marketing.

Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop είναι πολύ διαφορετική από τη δημιουργία μιας φυσικής επιχείρησης. Για παράδειγμα, εάν ανοίξετε ένα φυσικό κατάστημα στην καρδιά μιας πόλης πολλοί πιθανοί πελάτες θα περνούν καθημερινά. Αντίθετα, εάν ανοίξτε ένα κατάστημα στα προάστια θα υπάρχει το ένα τέταρτο των δυνητικών πελατών.

Το ίδιο ισχύει και στην προώθηση ιστότοπων. Ωστόσο, το τοπίο είναι διαφορετικό. Δεν υπάρχουν δρόμοι και πεζοδρόμια που πρέπει να χρησιμοποιούν οι πελάτες. Επομένως, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρεθούν από πελάτες σε διάφορα μέρη. Πρέπει να προσεγγίσετε τον δυνητικό πελάτη με τρόπο τέτοιο που να μπορεί να δει οπουδήποτε την διαδικτυακή σας επιχείρηση.

Από πού ξεκινάμε με την προώθηση ιστοσελίδων;

Το Διαδίκτυο θα φέρει φυσικά δυνητικούς πελάτες, εάν ο ιστότοπος έχει βελτιστοποιηθεί σωστά . Οι μηχανές αναζήτησεις όπως η Google εργάζονται σκληρά για την αντιστοίχιση σχετικών πληροφοριών. Αυτό είναι ένα τεράστιο όφελος για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Προτού ξεκινήσει η προώθηση, πρέπει να κατανοήσετε τη λειτουργία του Διαδικτύου. Γιατί ο Παγκόσμιος Ιστός έγινε δημοφιλής; Οι χρήστες του Διαδικτύου dεν χρειάζεται να περιμένουν ειδήσεις για να ενημερωθούν για τις τρέχουσες εξελίξεις. Δεν χρειάζεται να οδηγούν για να βρουν τις καλύτερες τιμές. Δεν χρειάζεται να αναζητούν βιβλία μαγειρικής για να βρουν μια συνταγή. Σήμερα όλα βρίσκονται στον "αυτοκινητόδρομο" πληροφοριών.

Θα πρέπει να εστιάσετε στην παροχή πληροφοριών πριν ξεκινήσετε την προώθηση ενός ιστότοπου καθώς και στα δυνατά σας σημεία. Εάν μια σελίδα μπορεί να χωριστεί σε δύο θέματα, δημιουργήστε δύο ξεχωριστές σελίδες και αντίστοιχα υποκατηγορίες. Η υπερβολική χρήση γραφικών μπορεί επίσης να παρουσιάσει προβλήματα. Ενώ είναι ωραίο να κάνεις έναν ιστότοπο όμορφο, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται. Θέλουν τις πληροφορίες ή τα προϊόντα που αναζητούν με όσο πιο απλό τρόπο γίνεται. Οι άνθρωποι διαβάζουν στο Διαδίκτυο. Δώστε στους ανθρώπους κάτι να διαβάσουν, όχι μόνο κάτι για να το δουν.

Προϋπολογισμός προώθησης

Εάν ξεκινήσετε μια νέα καμπάνια, μπορεί να χρειαστεί χρόνος για να αποκρυπτογραφήσετε έναν αποτελεσματικό προϋπολογισμό. Υπάρχουν απλές μεταβλητές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη με τον προϋπολογισμό.
Υπάρχει μια απλή φόρμουλα για την ανάπτυξη προϋπολογισμού. Εάν ένας ιστότοπος είναι νέος, χρειάζεται έρευνα και επένδυση για να εξαχθεί ένα ακριβές συμπέρασμα. Με απλά λόγια, σκεφτείτε τα εξής: πόσοι δυνητικοί πελάτες απαιτούνται να κάνουν μια αγορά; Από κάθε πώληση, πόσα κέρδη δημιουργούνται; Από τα κέρδη, πόσο επενδύετε στη διαφήμιση; Αυτό προσδιορίζει την αξία των δυνητικών πελατών.

Ο πλήρης προϋπολογισμός θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε πτυχές της επιχείρησης. Προωθήστε κάθε πτυχή ως μια μοναδική οντότητα. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος που πουλά μουσική και ταινίες θα μπορούσε να έχει ξεχωριστούς προϋπολογισμούς για τα τμήματα. Εφαρμόστε αποτελεσματικά μοντέλα που βοηθούν στην παρακολούθηση εξόδων και αποτελεσμάτων. Αυτό είναι αρκετά απλό με στατιστικά στοιχεία ιστότοπου και εργαλεία παρακολούθησης.

Για να πετύχετε αποτελεσματική προώθηση της ιστοσελίδας σας και να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, είναι απαραίτητη η ανάθεση αυτής της διαδικασίας σε ένα digital agency.

Η εμπειρία τους στο τομέα και οι γνώσεις τους θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις μεθόδους με τις οποίες μπορείτε να έχετε απόδοση της διαφημιστική σας καμπάνιας, ενώ τα αποτελέσματα θα είναι μακροπρόθεσμα.

Προβλήθηκε 109 φορές
ΕΥΠ: Νέοι υποδιοικητές με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη - Τα βιογραφικά τους

Με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ορίζονται σήμερα (31.02.2023) ο πρέσβης Ιωάννης Ραπτάκης και ο αντιστράτηγος Γεώργιος Κέλλης στις θέσεις των δύο υποδιοικητών της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ).