Αγαπητοί συμπατριώτες, μέλη και φίλοι του ''Συνδέσμου των εν Αθήναις Ηρακλειατών''.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου μας, σας εύχεται ''Καλή Χρονιά'' και σας προσκαλεί στην εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του νέου Έτους 2015, που θα λάβει χώρα την Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 11:00, στην Αίθουσα του 'Δημοτικού Αναψυκτηρίου Ηλιούπολης' [Ύδρας & Μνησικλέους].