Θυμάσαι τότε που γκρεμίσαμε τα κάγκελα στο Ελληνικό;

Αρθρογραφία 21 Σεπτεμβρίου 2016

Θυμάσαι τότε που γκρεμίσαμε τα κάγκελα στο Ελληνικό;

Θυμάσαι τότε που τα κινήματα γειτονιάς για τους ελεύθερους χώρους, πετύχαινανε νίκες, απελευθέρωναν παραλίες, φυτεύανε δέντρα και φτιάχνανε αυτοδιαχειριζόμενους χώρους σε όλη την Αθήνα;

Θύμάσαι έναν πολιτικό φορέα να πλαισιώνει, να στηρίζει και να προωθεί αυτή την κοινωνική κίνηση;

Θυμάσαι τότε που μιλάγαμε για τη σφαίρα των δημόσιων αγαθών, για το δικαίωμα στο χώρο, για το πώς θα περιορίσουμε την εξάπλωση της ιδιωτικής σφαίρας σε κάθε πτυχή της ζωής μας;

Θυμάσαι τον πιτσιρικά που κατέβαινε για δήμαρχος Αθήνας, θυμάσαι την Ανοιχτή Πόλη και τους αγώνες της, θυμάσαι τον Χρήστο Κορτζίδη και τις απεργίες πείνας που έκανε για να παραμείνει το Ελληνικό δημόσιος χώρος και να μετατραπεί σε μητροπολιτικό πάρκο;

Θυμάσαι αυτή τη δήλωση;

"Το Ελληνικό είναι ένα κομμάτι συλλογικής αγωνιστικής συνείδησης είναι το τοπόσημο των αγώνων των κινημάτων πολής για την υπεράσπιση των δημόσιων χώρων, οι αγώνες των πολιτών που πριν από χρόνια ξεσήκωσαν ένα μεγάλο κίνημα που βρήκε αλληλεγγύη απ άκρη σ άκρη σε όλη την Ελλάδα και την πρακτική να ριξουν τα κάγκελα και να έχουν πρόσβαση στην παραλία"

Αν τα θυμάσαι όλα αυτά, μήπως θυμάσαι όταν μιλάγαμε για δίκαιες ιδιωτικές επενδύσεις μεγάλης κλίμακας, για αξιοποίηση των φιλέτων του δημοσίου, για παραχώρηση μόνο για 99 χρόνια, για το σήμα που στέλνουμε στις αγορές και για το επενδυτικό κλίμα που δημιουργείται;

Όχι ε;

Γιώργος Καρατέγος 

το διαβάσαμε στο: www.alfavita.gr

Προβλήθηκε 1167 φορές

Αλέκος Παναγούλης: 49 χρόνια από τον χαμό ενός αυθεντικού λαϊκού ήρωα

Ήταν η Πρωτομαγιά του 1976. Δύο χρόνια μετά την πτώση της δικτατορίας και το δράμα της Κύπρου. Οι Έλληνες έβλεπαν με αισιοδοξία το μέλλον, αλλά και με την καχυποψία ότι δεν έχουν εξαφανιστεί οι πιθανότητες μίας επιστροφής των χολερικών και των απομειναριών της χούντας.

Η άδεια Αθήνα και τα άδεια όνειρα των παιδιών μας (Ελένη Καλογεροπούλου)

Την ημέρα της γιορτής του Πάσχα βρέθηκα όπως οι περισσότεροι γύρω από ένα οικογενειακό τραπέζι. Εκεί που μετά τον οβελία, ανάμεσα στα γλυκά που έχουν μείνει και στο τελευταίο τσίπουρο, γίνονται οι πιο σημαντικές συζητήσεις.