Κάποτε για να προστατεύσουμε την γη της Ηλιούπολης από τα ιδιωτικά συμφέροντα την χαρακτηρίσαμε Δημόσια.

Τότε ταυτίζαμε τον Δημοτικό χαρακτήρα με τον Δημόσιο.

Τώρα που πέρασαν από ...πάνω μας τα μνημόνια, αποκαλύπτεται το βάθος της επίδρασης τους στην κοινωνία, την πολιτική και την ζωή μας.

Θυμάμαι πριν 5-6 χρόνια τον φίλο, που έχει ταυτιστεί με την νομική υποστήριξη της υπόθεσης αυτής, να μου λέει συγκλονισμένος:

"Φοβάμαι πως θα σώσουμε την ακίνητη περιουσία από τους ιδιώτες διεκδικητές-καταπατητές, θα έρθει στο σύστημα ΚΕΔ-ΕΤΑΔ-ΤΑΙΠΕΔ κλπ και από εκεί θα καταλήξει στα χέρια των ξένων δανειστών, για να τα ...αξιοποιήσουν άλλοι ή και οι ίδιοι ιδιώτες..."

Μετά ήρθε η κυβέρνηση, που θα έβαζε σε τάξη την Ελλάδα και θα έλυνε αυτά τα θέματα, προς όφελος της κοινωνίας και ξαφνικά συνειδητοποιούμε ότι "εκεί που μας χρωστούσαν, μας ...πήραν και το βόδι".

Τώρα πια, φυσικά δεν εμπιστευόμαστε Κυβέρνηση-Δημόσιο, αφού η διαχείριση της γης της Ηλιούπολης με τους μνημονιακούς νόμους, έχει παραδοθεί στην ΕΤΑΔ και στο «Υπερταμείο».

Με λογική "ιταλικής φαμίλιας" η ΕΤΑΔ τώρα ζητάει από τον Δήμο Ηλιούπολης, το «μερτικό» της από το βιός μας.

Μας ζητάνε πρακτικά, να «ξαναγοράσουμε» την γη της Ηλιούπολης.

Για αυτό και προτάθηκε συμβολικά, να ονομάζεται Δημοτική η Ακίνητη Περιουσία, αφού προκύπτει στην πράξη η ανάγκη …«κάποιος να μας προστατέψει από αυτούς, που θα μας προστάτευαν!»

Για να γίνει αυτό, πρέπει ο δημότης να είναι ενήμερος, δραστήριος στα της πόλης και ο υπερασπιστής της ακίνητης περιουσίας.

Ο Δήμος πρέπει να διοικείται από δυνάμεις, που θέλουν και μπορούν να υποστηρίξουν το εγχείρημα αυτό.

Που να μην μπαίνουν σε αδιαφανείς διαπραγματεύσεις με τους γκρίζους μηχανισμούς.
Που να θυμούνται σε όλη την θητεία τους στο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι πρέπει να διεκδικούν από κάθε κυβέρνηση τα δίκια μας και όχι μόνο «αγουροξυπνημένοι» λίγες μέρες πριν τις δημοτικές εκλογές.

Που να μην δέχονται να μπαίνει στην ίδια ζυγαριά ο Δήμος, με ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς ή καφεζαχαροπλαστεία…

Η γη της Ηλιούπολης ανήκει στον λαό της και όχι στους δανειστές επίδοξους σωτήρες.

Θάνος Κατσώνης

το διαβάσαμε στο facebook  

Προβλήθηκε 305 φορές

ΤΙΜΗ στους Αγωνιστές του 1821 - 16 Ιουλίου 1825: Οι γυναίκες της Ανδραβίδας γράφουν Ιστορία. (Περικλής Καπετανόπουλος)

Κατά το έτος 1825 η πεδινή Ηλεία υπέφερε από τις επιδρομές των Πατρινών Τούρκων που εξορμούσαν, κάθε τόσο, για να συλλέξουν γεννήματα και ζώα, για την διατροφή του υπεράριθμού μουσουλμανικού πληθυσμού που είχε συγκεντρωθεί για ασφάλεια στο κάστρο της Πάτρας και πέριξ αυτού.

Εξαφανίζεται το χρήμα - Αποτυχία της κυβέρνησης να εξασφαλίσει ρευστότητα για τους μικρομεσαίους διαπιστώνει η Grant Thornton (Γιώργος Καλούμενος)

Την αποτυχία του κυβερνητικού έργου για την εξασφάλιση της απαιτούμενης ρευστότητας προς τις ελληνικές, κυρίως μικρομεσαίες, επιχειρήσεις προκειμένου να ξεπεράσουν τον σκόπελο της πανδημικής κρίσης αναδεικνύει μελέτη της Grant Thornton.

Ο κορωνοιός είναι εδώ, με σχολαστική ευλάβεια αλλά η κυβέρνηση είναι ακόμα στις δάφνες της! (Πάνος Σώκος)

Τα τελευταία 24ωρα μετράμε τα κρούσματα κατά δεκάδες. Κάθε μέρα αυξάνονται (151 Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο) και δεν έχει καμία σημασία αν τα πιο πολλά από αυτά είναι εισαγόμενα.

Σχολικά κυλικεία - πως θα ζήσουμε εμείς; (Μυρτώ Δεμίρη)

Είμαι η Μυρτώ Δεμίρη. Ιδιοκτήτρια Σχολικού Κυλικείου, επί 8 έτη, μονογονέας, και ΑΜΕΑ με 50% ποσοστό αναπηρίας. Κάνω αυτό τον πρόλογο, για να επισημάνω ότι σε αυτές τις κοινωνικές αλλά και ευπαθείς ομάδες , ανήκει μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων μου...

Το ωράριο της Βιολογικής αγοράς και οι ώρες κοινής ησυχίας!!! (Σιμόπουλος Γιώργος)

Βλέποντας τις νέες ώρες λειτουργίας της «Βιολογικής αγοράς» που γίνεται στο μεγάλο οικόπεδο της πλ. Παλαιών Πατρών Γερμανού, αναρωτιόμαστε όλοι εμείς που κατοικούμε στους γύρω δρόμους από αυτήν, ποιος «εγκέφαλος» καθόρισε το ωράριο.

Η νόσος COVID-19, είναι ακόμη εδώ! Και θα την πάθουμε από σαυλοπρωκτιάν και γραψαρχιδισμό (Ελευθέριος Ανευλαβής)

Αφιονισμένοι, ο εγχώριος ελληναράς κι ελληναρού, και οι εξωχώριοι τουρίστες, του «ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κώλος μας», κορδακίζουν, ο ένας πάνω στον άλλον, «πατείς με πατώ σε»,στα ασφυκτικά γεμάτα μπιτσόμπαρα των νησιών και αλλαχού, αρχιδογράφοντας. κάθε μέτρο προφύλαξης για τη νόσο COVID-19.