Ο γράφων αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει ταπεινά συγγνώμη από το Κράτος, όπως τούτο εκάστοτε εκπροσωπείται, γιατί πολλάκις το αδίκησε, γραπτώς τε και προφορικώς.

Έχοντας μια αδικαιολόγητη καχυποψία, θεωρούσε ύποπτη και προσχηματική κάθε ρύθμιση που αφορούσε το κοινό καλό.

Και απερίσκεπτα υπόπτευε ύπουλες μεθοδεύσεις, στερώντας τον εαυτό του από τη χαρά να επιδοκιμάζει τους άυπνους, για το καλό μας, κυβερνήτες.

Ας εξετάσουμε λοιπόν.

1) Το κυνηγητό του τσιγάρου, προφανώς, στηρίζεται στην βαθιά αγάπη της εξουσίας προς τον πολίτη και στην αγωνία της για την υγεία του.

2) Η περικοπή των μισθών κ.τ.λ οφείλεται στην ανάγκη να είναι λεπτότερος και υγιέστερος, ο πολίτης.

3) Η αρπαγή της δημόσιας περιουσίας από τους ξένους τοκογλύφους έγινε για να μην απασχολείται το μυαλό του πολίτη με τα ταπεινά.

4) Ο πνιγμός της χώρας σε μνημόνια έλαβε χώρα για λόγους προεχόντως εκπαιδευτικούς, για να γίνει ο Έλλην πολίτης, από κοπρίτης, σοβαρός δουλευτής.

5) Το ανεξέλεγκτο της κινητής τηλεφωνίας στηρίζεται στην ανάγκη ανθρώπινης επικοινωνίας και η ανάπτυξή της τυγχάνει σαφώς αβλαβής.

6) Η μη αναγραφή επί των κινητών τηλεφώνων των σοβαρών βλαβών της υγείας (όπως στα πακέτα των τσιγάρων), προκρίθηκε για να μην πιέζονται οι χρήστες ψυχολογικώς.

7) Η διάλυση της παιδείας, της υγείας, της πατρίδας μας, δικαιολογείται, προκειμένου να επαναπροσδιοριστούν οι όροι και οι προυποθέσεις της δημοκρατίας στις νέες προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας! (Με λίγα λόγια για να μας πουν ποιος είναι ο αποπανινός, ήτοι ο επιβήτορας , και νεοελληνιστί ο γ . μ . άς μας !)

8) Οι χιλιάδες αυτοκτονίες, λόγω φτώχειας , αναξιοπρέπειας και απελπισίας, είναι "παράπλευρες απώλειες" της προόδου, όπως την αντιλαμβάνονται τα καλόπαιδα του καπιταλισμού (εκατό οικογένειες περίπου!), ομού με τους απανταχού σφουγγοκωλαρίους και το λοιπό πολιτικό υπηρετικό προσωπικό.

Σημειωτέον ότι οι νεκροί αυτοί είναι περισσότεροι των πεσόντων στις συγκρούσεις του Μαραθώνα, Αρτεμισίου, θερμοπυλών, Σαλαμίνος και Πλαταιών.!

9) "Ο τρόμος και η αθλιότητα" ενός Νέου Ράϊχ, είναι το αναγκαίο τίμημα προκειμένου να δικαιωθούν οι ναζιστικού τύπου θεωρίες κάποιων "φιλοσόφων του Ζόφου," όπως ο Τόμας Μάλθους και ο νεώτερος Μπέτραντ Ράσσελ (ο νομπελίστας), που μιλούσαν ή υπαινίσσονταν την ανάγκη ύπαρξης επιδημιών!

10) Ο καταναγκαστικός εγκλεισμός ενός ολόκληρου λαού σε κατ¨οίκον περιορισμό επ¨αόριστον, αποφασίστηκε προκειμένου να τον σώσουν από έναν ιό που οι " κακεντρεχείς" λένε πως οι ίδιοι τον μαστόρεψαν, ώστε ο λαός αυτός να μπορέσει, μόλις περάσει η "πανδημία", να ψοφήσει άφραγκος πλην εντελώς υγιής και απύρετος!

Και μια ερώτηση προς τους έχοντας ακόμη νου:

Τι θα πρέπει να πράξει ο πολίτης, εάν,μετά την πάροδο του ιού και την κατακρήμνιση της ζωής και της αξιοπρέπειας του, αποφασίσει να αντισταθεί ενεργά, και τότε του πουν πως ο ιός ξαμολύθηκε πάλι;
Να ξαναφορέσει τις μάσκες έντρομος και να ξαναχωθεί σπίτι του;
ή μήπως
Να πράξει αυτό που του υπαγορεύει η αξιοπρέπεια του
με κάθε τίμημα;

Νίκος Ι. Καραβέλος
Δικηγόρος-Συγγραφέας  

Προβλήθηκε 208 φορές

ΚΙΝΗΣΗ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Κ.Α.Μ.ΕΚΠ) : ''Όταν η μαθηματικά αναμενόμενη ωφελιμότητα   είναι κραυγαλέα αρνητική...''

''Ιατρικές ιστορίες συμβαίνουν τακτικά'' έγραφαν σε άρθρο τους στο περιοδικό NOTICES OF THE AMERICAN MATHEMATICAL SOCIETY οι D. Rockmoreκαι J.L. Snell, «και είναι επόμενο σε συζητήσεις για τη διαφορά ανάμεσα στις τυχαιοποιημένες (randomized) κλινικές περιπτώσεις και τα επιδημιολογικά πειράματα»

ΕΝΑ ΑΚΡΙΒΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ (του Νίκου Ι.  Καραβέλου)

Ο αγαπητός μου φίλος, Περικλής Καπετανόπουλος, ιστορικός- δημοσιογράφος, που αποτελεί την ψυχή του Μουσείου Εθνικής Αντίστασης, είχε την ευαισθησία και την καλωσύνη να αναρτήσει ένα σπάνιο. τουλάχιστον για μένα, ντοκουμέντο που αναφέρεται στην Μάχη της Κρήτης.

ΠΑΝΟΣ ΤΟΤΣΙΚΑΣ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ (ΜΕΡΟΣ 1ο)

Με μια μακροσκελή και «βαρύγδουπη» ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Ηλιούπολης Γιώργος Χατζηδάκης προσπαθεί να ανατρέψει το αρνητικό σε βάρος του κλίμα που επικρατεί στο δήμο μας, ύστερα από την αποκάλυψη μέσω ενός δημοτικού συμβούλου του Δήμου Αλίμου ότι προωθεί την κατασκευή ενός Διαδημοτικού Νεκροταφείου στην Ηλιούπολη και συγκεκριμένα, στον χώρο του Κέντρου Υψηλής Τάσης (ΚΥΤ).

Όλα τα είχε ο Υμηττός... Τα μόνοπάτια του έλλειπαν... (του Πάνου Τότσικα)

Στιγμιότυπα από την σημερινή φιέστα στην Αργυρούπολη. Προφανώς, κανένας από τους συμμετέχοντες στην σημερινή φιέστα, δεν άκουσε για τα χιλιάδες αυθαίρετα του Υμηττού, για τους καταπατητές του δημόσιου δασικού χώρου, για τους παράνομους Σταθμούς Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, για τα παράνομα Νεκροταφεία που αυξάνονται και πληθύνονται, για τις αυθαίρετες εκκλησίες και μοναστήρια, για..για..για

Άγαμοι θήτες, μιτροφόροι σπουδαρχίδες. Εμπαίζεται θρησκεία και εκκλησία, δι έν αρχίδιον εξουσίας (Ελευθέριος Ανευλαβής)

Δολοφονείτε τον λόγο της αγάπης της Χριστιανικής θρησκείας και Εκκλησίας, με λόγους μίσους, και απομακρύνετε, και τους νοήμονες πιστούς, εσείς, οι θεομπαίχτες, αργυραμοιβοί της πίστης, από την εκκλησία σας, την καθεστωτική εκκλησία σας.