Ο γράφων αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει ταπεινά συγγνώμη από το Κράτος, όπως τούτο εκάστοτε εκπροσωπείται, γιατί πολλάκις το αδίκησε, γραπτώς τε και προφορικώς.

Έχοντας μια αδικαιολόγητη καχυποψία, θεωρούσε ύποπτη και προσχηματική κάθε ρύθμιση που αφορούσε το κοινό καλό.

Και απερίσκεπτα υπόπτευε ύπουλες μεθοδεύσεις, στερώντας τον εαυτό του από τη χαρά να επιδοκιμάζει τους άυπνους, για το καλό μας, κυβερνήτες.

Ας εξετάσουμε λοιπόν.

1) Το κυνηγητό του τσιγάρου, προφανώς, στηρίζεται στην βαθιά αγάπη της εξουσίας προς τον πολίτη και στην αγωνία της για την υγεία του.

2) Η περικοπή των μισθών κ.τ.λ οφείλεται στην ανάγκη να είναι λεπτότερος και υγιέστερος, ο πολίτης.

3) Η αρπαγή της δημόσιας περιουσίας από τους ξένους τοκογλύφους έγινε για να μην απασχολείται το μυαλό του πολίτη με τα ταπεινά.

4) Ο πνιγμός της χώρας σε μνημόνια έλαβε χώρα για λόγους προεχόντως εκπαιδευτικούς, για να γίνει ο Έλλην πολίτης, από κοπρίτης, σοβαρός δουλευτής.

5) Το ανεξέλεγκτο της κινητής τηλεφωνίας στηρίζεται στην ανάγκη ανθρώπινης επικοινωνίας και η ανάπτυξή της τυγχάνει σαφώς αβλαβής.

6) Η μη αναγραφή επί των κινητών τηλεφώνων των σοβαρών βλαβών της υγείας (όπως στα πακέτα των τσιγάρων), προκρίθηκε για να μην πιέζονται οι χρήστες ψυχολογικώς.

7) Η διάλυση της παιδείας, της υγείας, της πατρίδας μας, δικαιολογείται, προκειμένου να επαναπροσδιοριστούν οι όροι και οι προυποθέσεις της δημοκρατίας στις νέες προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας! (Με λίγα λόγια για να μας πουν ποιος είναι ο αποπανινός, ήτοι ο επιβήτορας , και νεοελληνιστί ο γ . μ . άς μας !)

8) Οι χιλιάδες αυτοκτονίες, λόγω φτώχειας , αναξιοπρέπειας και απελπισίας, είναι "παράπλευρες απώλειες" της προόδου, όπως την αντιλαμβάνονται τα καλόπαιδα του καπιταλισμού (εκατό οικογένειες περίπου!), ομού με τους απανταχού σφουγγοκωλαρίους και το λοιπό πολιτικό υπηρετικό προσωπικό.

Σημειωτέον ότι οι νεκροί αυτοί είναι περισσότεροι των πεσόντων στις συγκρούσεις του Μαραθώνα, Αρτεμισίου, θερμοπυλών, Σαλαμίνος και Πλαταιών.!

9) "Ο τρόμος και η αθλιότητα" ενός Νέου Ράϊχ, είναι το αναγκαίο τίμημα προκειμένου να δικαιωθούν οι ναζιστικού τύπου θεωρίες κάποιων "φιλοσόφων του Ζόφου," όπως ο Τόμας Μάλθους και ο νεώτερος Μπέτραντ Ράσσελ (ο νομπελίστας), που μιλούσαν ή υπαινίσσονταν την ανάγκη ύπαρξης επιδημιών!

10) Ο καταναγκαστικός εγκλεισμός ενός ολόκληρου λαού σε κατ¨οίκον περιορισμό επ¨αόριστον, αποφασίστηκε προκειμένου να τον σώσουν από έναν ιό που οι " κακεντρεχείς" λένε πως οι ίδιοι τον μαστόρεψαν, ώστε ο λαός αυτός να μπορέσει, μόλις περάσει η "πανδημία", να ψοφήσει άφραγκος πλην εντελώς υγιής και απύρετος!

Και μια ερώτηση προς τους έχοντας ακόμη νου:

Τι θα πρέπει να πράξει ο πολίτης, εάν,μετά την πάροδο του ιού και την κατακρήμνιση της ζωής και της αξιοπρέπειας του, αποφασίσει να αντισταθεί ενεργά, και τότε του πουν πως ο ιός ξαμολύθηκε πάλι;
Να ξαναφορέσει τις μάσκες έντρομος και να ξαναχωθεί σπίτι του;
ή μήπως
Να πράξει αυτό που του υπαγορεύει η αξιοπρέπεια του
με κάθε τίμημα;

Νίκος Ι. Καραβέλος
Δικηγόρος-Συγγραφέας  

Προβλήθηκε 266 φορές

Μία Ανακοίνωση του ''Ιατρικού Συλλόγου Χωροφυλάκων'' (Νίκος Καραβέλος)

Αξίζει να διαβάσει κανείς την ανακοίνωση - απειλή του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, (μάλλον ιατρικής Κομμαντατούρ Αθηνών), ο οποίος αγνοεί χλευάζοντας το ιατρικό συνέδριο στο οποίο έλαβαν μέρος διεθνείς προσωπικότητες, απαξιώνοντας το κύρος τους.

Δημόσια Ιστορία και Μουσεία (Περικλής Δ.Καπετανόπουλος.  Δημοσιογράφος-Ιστορικός)

Η ιστορική έρευνα έχει οριστεί ως μια συστηματική και αντικειμενική προσπάθεια σύνθεσης και εκτίμησης στοιχείων, όπως έγγραφα, προφορικές καταγραφές, πληροφορίες και αντικείμενα, προκειμένου να θεμελιωθούν γεγονότα...

Κρουνοχυτροληραίοι, κεφαλόβρυσα της κοτσάνας (Ελευθέριος Ανευλαβής)

«Να ξεφτιλίζεις του κακούς δεν είναι καθόλου άπρεπο, αλλά τιμάς τους χρηστούς, έτσι λένε οι μυαλωμένοι: Λοιδορήσαι τους πονηρούς ουδέν έστ’ επίφθονον, αλλά τιμή τοισιχρηστοίς, όστις ευ λογίζεται.: (Αριστοφάνους «Ιππής» 1274-1275)