Χρήστος Κάτσικας

Όλες οι επιστήμες, των μαθηματικών συμπεριλαμβανομένων, χρησιμοποιούνται, πολλές φορές, από τους μηχανισμούς προπαγάνδας, δήθεν για να μας διαφωτίσουν, στην ουσία όμως για να μας συσκοτίσουν.

Μεγάλο σουξέ έχει η μαθηματική έννοια του «μέσου όρου». Έστω και απλή αναφορά του όρου αυτού, στον γραπτό ή προφορικό λόγο, προκαλεί συνειρμικά μια αίσθηση του «μέτρου» ή του «μετρίου». Και αυτό φυσικά δίνει στο σύστημα ένα ακαταμάχητο πλεονέκτημα προκειμένου να μας κοροϊδέψει.

Ο μέσος όρος, είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να βλέπεις τα πράγματα. Για παράδειγμα, αν εγώ παίρνω 500 ευρώ το μήνα κι εσύ 2.500, ο μέσος όρος είναι 1.500.

Αν τον λάβουμε υπόψιν τότε ζούμε κι οι δύο μέτρια. Στην πραγματικότητα εσύ ζεις καλά κι εγώ πεινάω.

Ετσι κι η κ. Κεραμέως. Δεν αραιώνει τις τάξεις, γιατί ο μέσος όρος στα σχολεία, είπε, είναι 17 μαθητές ανά τάξη.

Κάτι τέτοια μας ταΐζει η κ. Κεραμέως.

Μέσους όρους και μαλλί της γριάς. Χρησιμοποιεί τη στατιστική όπως ο μεθυσμένος τους φανοστάτες. Για να στηριχθεί και όχι για να φωτιστεί.

Εις υγείαν και καληνύχτα σας. Και δώρο ένα παγουρίνο σε όποιον βρει τάξη με 17 μαθητές στην Αθήνα

πηγή 

Προβλήθηκε 487 φορές

Δήλωση - Πρόσκληση προς τον Διευθυντή... Λυκείου Ηλιούπολης (του Νίκου Καραβέλου)

Αξιότιμε κ. Διευθυντά. Αξιότιμοι κ.κ Διδάσκοντες. Με ενόχληση, ως επιστήμων και άνθρωπος ανέγνωσα το κείμενο διάταξης που προσβάλλει τον νομικό μας πολιτισμό και τις δημοκρατικές παραδόσεις του λαού μας. Πρόκειται για το άρθρο 96 του ν. 4790/2021, που εξουσιοδοτεί τους αρμόδιους υπουργούς να ορίσουν τις διαδικασίες ελέγχων ή "αυτοελέγχων" των μαθητών για covid-19.

Φιλανθρωπία με... ξένα κόλλυβα (του Γιώργου Τζεδάκι)

Από το «κρίσιμες οι επόμενες δύο εβδομάδες» φτάσαμε στο «κρίσιμο το επόμενο δίμηνο». Άντε, με το καλό και στο… κρίσιμα τα επόμενα δύο χρόνια! Ο πρωθυπουργός, πάντως, είναι ευχαριστημένος με τους… 8000 και πλέον νεκρούς από την πανδημία.

Μας έκλεψαν την πρωτιά στη διαφθορά! - Δεύτερη πιο διεφθαρμένη χώρα στην Ευρώπη είναι η Ελλάδα. (του Γιώργου Τζεδάκι)

Η κυβέρνηση, όμως, διαφωνεί με τα στοιχεία της έκθεσης διαφάνειας και σημειώνει ότι «η βαθμολόγηση της χώρας αποτυπώνει υποκειμενικά και όχι αντικειμενικά στοιχεία». Και έχει δίκιο.