Εντός των τειχών


Σε εξέλιξη η διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης σε 2.527 οικογένειες με 4.353 ωφελούμενους που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, σε Δήμους του Κεντρικού Τομέα Αθηνών, στο πλαίσιο του επισιτιστικού προγράμματος ΤΕΒΑ
H πρώτη διαδικτυακή ''e-συνέλευση γειτονιάς'' της Κάτω Ηλιούπολης.

Σε μια δίωρη διαδικασία, με συνολική συμμετοχή 45 συνδημοτών, από 68 που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να πάρουν μέρος, έγινε μια σύντομη εισήγηση του Δημάρχου, πολλές ερωτήσεις και τοποθετήσεις των δημοτών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, εκφράζοντας με κριτική διάθεση τις προσδοκίες από τη δημοτική αρχή αλλά και πολλές προτάσεις και ιδέες.

Παράταση βραδινού ωραρίου λειτουργίας Αθλητικού Κέντρου Στίβου ''Χαλικάκι''

Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στο νυχτερινό ωράριο απαγόρευσης της κυκλοφορίας, σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται το βραδινό ωράριο λειτουργιάς στο Αθλητικό Κέντρο Στίβου «Χαλικάκι» μέχρι τις 21:30.

ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ Η 3Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΒΑΚ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 18:00 θα πραγματοποιηθεί, με την διαδικασία της τηλεδιάσκεψης, η 3η Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Ηλιούπολης, με θέμα «Ενημέρωση για την 1η έκδοση ΣΒΑΚ του Δήμου Ηλιούπολης».

ΜΑΧόμενη Ηλιούπολη: ''Δημοτική αρχή Ηλιούπολης: σε αναστολή κάθε χρήσιμης εργασίας, ακάθεκτη στον αντικοινωνικό της κατήφορο''

Στη δίνη του δεύτερου κύματος της πανδημίας, ενώ η υγεία και οι ζωές μας απειλούνται ευθέως από τις εγκληματικές μεθοδεύσεις της κυβέρνησης, η δημοτική αρχή της πόλης μας περί άλλων τυρβάζει.

Ένωση Επαγγελματοβιοτεχνών - Εμπόρων Ηλιούπολης: ''Η παρέμβασή μας στο Δημοτικό Συμβούλιο την Παρασκευή 11/12''

Στην παρέμβασή μας στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας, την Παρασκευή 11/12, παρουσιάσαμε το υπόμνημα των αιτημάτων ανακούφισης των αυτοαπασχολούμενων και μικρών επαγγελματιοβιοτεχνών, που καταθέσαμε στο Δήμο.

ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΟΔΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΜΑΧΩΝ

Η από ημερών μη λειτουργία του δημοτικού φωτισμού στην περιοχή της οδού Μαραθωνομάχων και των καθέτων της, οφείλεται σε σοβαρή βλάβη του ηλεκτρικού δικτύου διανομής του ΔΕΔΔΗΕ.

Κίνηση Πολιτών Ηλιούπολης (Κι.Π.Η.): Φήμες και απόψεις σχετικά με την αυθαίρετη κατασκευή-ναό στον Προφήτη Ηλία, στον Υμηττό.

Με αφορμή το νεοψηφισθέν Νομοσχέδιο "Εκσυγχρονισμός της Χωροταξικής και Πολεοδομικής Νομοθεσίας και άλλες διατάξεις" κυκλοφόρησαν δημοσιεύματα και αναρτήσεις που υποστηρίζουν οτι το νομοσχέδιο αυτό θα βοηθήσει στη νομιμοποίηση του αυθαίρετου κτίσματος!

Υπεγράφη μεταξύ Περιφέρειας και αναδόχου εταιρίας σύμβαση ύψους 3,2 εκ. ευρώ για το έργο ''Αντιπλημμυρικής Προστασίας στους Δήμους Ηλιούπολης και Βύρωνα''.

Ο Δήμαρχος Ηλιούπολης Γ. Χατζηδάκης δήλωσε ότι: «Σε λίγο καιρό και η Αγία Μαρίνα θα νιώθει πιο προστατευμένη έναντι των καιρικών φαινομένων, όπως η υπόλοιπη Ηλιούπολη και θα λάβει τέλος η ανασφάλεια των κατοίκων της για το τι μπορεί να τους συμβεί στην παραμικρή βροχή, όπως μέχρι τώρα συμβαίνει.

Υπεγράφη από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη σύμβαση ύψους 3,2 εκ. ευρώ για το έργο αντιπλημμυρικής Προστασίας στους Δήμους Ηλιούπολης και Βύρωνα
Ψαλτικό σχολείο ''Ενήχημα'' της Ε.Ν.Ε Αγίων Αναργύρων Ηλιούπολης: 1ο Διαδικτυακό Σεμινάριο Ψαλτικής Τέχνης

Σε αυτό, λαμπροί και καταξιωμένοι Πρωτοψάλτες και Μουσικολόγοι δίνουν το στίγμα τους μέσα από στοχευμένες και εποικοδομητικές εισηγήσεις.

''Πες το με μια κάρτα'' - Ειδικό Γυμνάσιο και Ειδικό Λύκειο Αθηνών - Ηλιούπολη

Οι μαθητές του Ειδικού Γυμνασίου - Ειδικού Λυκείου Αθηνών Ηλιούπολη δημιουργούν κάρτες με ευχές για τους συνανθρώπους μας και το προσωπικό του νοσοκομείου ΓΝΑ Σωτηρία στην Ειδική Μονάδα Λοιμώξεων Αναπνευστικού.

Δήμος Ηλιούπολης: ''Επίσκεψη στο Κέντρο Υγείας Ηλιούπολης''

Το Κέντρο Υγείας Ηλιούπολης επισκέφτηκε σήμερα ο Δήμαρχος Γιώργος Χατζηδάκης, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Χρήστο Σωτηρόπουλο και τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Ιωάννη Πούλο, για να ευχαριστήσουν εκ μέρους της πόλης τον Διευθυντή κ. Αθανάσιο Λαϊνά

Η Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης κατέθεσε Ψήφισμα «Για την καταδίκη της καταστολής και του αυταρχισμού της κυβέρνησης»

Την καταδίκη τους στην καταστολή και τον αυταρχισμό της κυβέρνησης σε βάρος των διαδηλωτών στις συμβολικές εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο και για τη μνήμη ενός αδικοχαμένου παιδιού, κατέθεσε με πρόταση ψηφίσματος προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, η Λαϊκή Συσπείρωση στο χθεσινό διαδικτυακό Δημοτικό Συμβούλιο.