Της Εύης Κορακάκη * Όσα ζήσαμε τα τελευταία εικοσιτετράωρα, αναπόφευκτα μας ξύπνησαν μνήμες του καταστροφικού καλοκαιριού του 2007. Οι αλλεπάλληλες πυρκαγιές, οι εικόνες καταστροφής, οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, κατοικίες, καλλιέργειες και ζώα και σε πολύτιμα φυσικά οικοσυστήματα, οι εικόνες εξαντλημένων πυροσβεστών και εθελοντών που δίνουν αδιάκοπα μάχη με τις φλόγες, οι καιρικές συνθήκες με τους ισχυρούς ανέμους που πλέον ο ήχος τους μου δημιουργεί συναίσθημα τρόμου, οι συνεχείς αναμεταδόσεις εικόνων και τα ρεπορτάζ, οι διάφορες δηλώσεις περί συνωμοσίας, οδηγούν τη σκέψη των περισσοτέρων μας στο εφιαλτικό 2007.
































































































