Σήμερα ολοκληρώνεται το 2ο Συνέδριο της ΔΗΜΑΡ με την εκλογή προέδρου και νέας Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος. Αυτόνομη θα κατέβει η ΔΗΜΑΡ στις ευρωεκλογές μαζί με όσες δυνάμεις θα συνεργαστούν μαζί της επανέλαβε ο Φώτης Κουβέλης, κλείνοντας την τριήμερη συζήτηση στο 2ο Συνέδριο της ΔΗΜΑΡ και απαντώντας ταυτόχρονα στην κριτική ότι η ΔΗΜΑΡ δεν συνδράμει στο εγχείρημα για την ανασύνταξη της Κεντροαριστεράς όπως προτείνεται από την πρωτοβουλία των 58.































































































