ΣΠΑΥ, ΔΗΜΟΙ-ΜΕΛΗ,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ & LET'S DO IT GREECE!Συμμετείχαμε στην πανελλήνια εκστρατεία καθαρισμού για 3η χρονιά Ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) συμμετείχε για 3η χρονιά στην εθελοντική εκστρατεία καθαρισμού «Let?s do it Greece» που πραγματοποιήθηκε σε όλη την Ελλάδα στις 6 Απριλίου 2014, δίνοντας έμφαση στον καθαρισμό περιοχών του περαστικού δάσους του Υμηττού. Φέτος, ο αριθμός των Δήμων-μελών του ΣΠΑΥ που συμμετείχαν σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και την Εθελοντική Οργάνωση «Let?s Do It Greece» αυξήθηκε σε εννέα από έξι που ήταν πέρυσι.

































































































