Tag: ΠΑΡΟΧΟΙ

Τη διατήρηση του δικαιώματος της διακοπής ρεύματος για διάστημα τριών μηνών στους καταναλωτές που αλλάζουν πάροχο έχοντας αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς στον προηγούμενο προμηθευτή, προτείνουν οι εταιρείες ηλεκτρισμού.

Ανάχωμα στο φαινόμενο του ενεργειακού τουρισμού και της συνακόλουθης συσσώρευσης ληξιπρόθεσμων οφειλών, που ευνοείται από την ελεύθερη μετακίνηση καταναλωτών με την εφαρμογή του νέου μοντέλου τιμολόγησης, προσπαθούν να χτύσουν οι προμηθευτές ρεύματος, μέσω ενός ενεργειακού τειρεσία.

Με τα τιμολόγια ρεύματος να ανεβαίνουν, όλα τα νοικοκυριά (και οι επιχειρήσεις) θέλουν να βρουν εναλλακτικούς τρόπους να μειώσουν τα κόστη τους. Η αλλαγή παρόχου ρεύματος έχει αναδειχθεί σε κορυφαία λύση, αφού δίνει περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή. Αλλά κι αν θέλεις να αλλάξεις ρεύμα, σε ποιον να απευθυνθείς; Τι να προσέξεις;

Σε υψηλά επίπεδα, όπως αναμενόταν διαμορφώνονται τα ονομαστικά τιμολόγια ρεύματος για τον Σεπτέμβριο που ανακοινώνουν από αργά το βράδυ του Σαββάτου οι προμηθευτές.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, συχνά οι καταναλωτές ανακαλύπτουν την εις βάρος τους αλλαγή όταν λαμβάνουν τον νέο αυξημένο λογαριασμό, αφού η ειδοποίηση, 60 ημέρες πριν από την τροποποίηση, είναι δυσδιάκριτη

Φρένο στις μετακινήσεις καταλανωτών με ανεξόφλητες οφειλές αλλά και δημιουργία ενός συστήματος τύπου «Τειρεσία», ώστε να αξιολογείται από τους προμηθευτές ρεύματος η φερεγγυότητα των νέων πελατών τους, εισηγείται η ΡΑΕ.

Τη διαδικασία επανορθώσεων και αποζηµιώσεων προς τους καταναλωτές στις περιπτώσεις απόκλισης στις ταχύτητες του ∆ιαδικτύου καθορίζει ο νέος κανονισµός της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδροµείων (ΕΕΤΤ) για το ανοιχτό ∆ιαδίκτυο