Tag: ΑΝΔΡΟΣ

Ας αναρωτηθούμε κατά πόσον το περιεχόμενο ενός «ΟΧΙ» της ρήξης μέχρι τέλους αναδύθηκε ή καταποντίστηκε μέσα στη λαοθάλασσα που περιέβαλλε και αποθέωνε τον πρωθυπουργό της αναμενόμενης συνθηκολόγησης. του Αλέξανδρου Χρύση Μα πιο πολύ μιλώ για τους ψαράδες Π? αφήσανε τα δίχτυα τους και πήρανε τα βήματά Του Κι όταν Αυτός κουράστηκε αυτοί δεν ξαποστάσαν Κι όταν Αυτός τους πρόδωσε αυτοί δεν αρνηθήκαν Κι όταν αυτός δοξάστηκε αυτοί στρέψαν τα μάτια Κι οι σύντροφοι τους φτύνανε και τους σταυρώναν Κι αυτοί, γαλήνιοι, το δρόμο παίρνουνε π΄άκρη δεν έχει Χωρίς το βλέμμα τους να σκοτεινιάσει ή να λυγίσει Όρθιοι και μόνοι μες στη φοβερή ερημία του πλήθους (Από το ποίημα «ΜΙΛΩ?» του Μανόλη Αναγνωστάκη) Τρεις περίπου μήνες πριν τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση συμμετοχής στη σειρά άρθρων της ΑΥΓΗΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ με θέμα «Η επιστροφή της Αριστεράς», σημείωνα μεταξύ άλλων: «Πολύ φοβούμαι ότι η Αριστερά που επιστρέφει δεν είναι ανάγκη των καιρών.

Από τις Εκδόσεις Έναστρον κυκλοφορεί το βιβλίο, "Το νανούρισμα του κλαίοντος κρεμμυδιού" του Αλέξανδρου Διονυσόπουλου. Ποια ματαίωση άραγε έχει επιβάλει στον ήρωά μας να λειτουργεί τόσο απαξιωτικά απέναντι σε όλα, να τα αντιμετωπίζει αφ? υψηλού και εκ του ασφαλούς, αναζητώντας τη σωτήρια αλλά πικρή γεύση των αγχολυτικών και υπολογίζοντας με εξαιρετική ακρίβεια τις ρυτίδες πάνω σε ένα αφυδατωμένο πρόσωπο;   Δεινός παρατηρητής της στέρησης, της παρακμής και της ασχήμιας, δηκτικός και αποστασιοποιημένος απ? ό,τι του απειλεί το προφίλ περνά τον καιρό του με τους ψυχαναγκασμούς του υπερανθρώπου.

Μετά το άρθρο  για το βιβλίο της Φυσικής της Ε. Δημοτικού  και την απόσυρση της εικόνας με το μπλέντερ, σκεφτήκαμε ότι κάποιοι άνθρωποι που  βρήκαν το θέμα, που το κοινοποίησαν,  και που με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να το κάνουν γνωστό και εντέλει να το αλλάξει το Υπουργείο Παιδείας χρειάζονται και την δική μας φωνή για να μπορέσουμε να προστατεύσουμε τα παιδιά μας, απο αυτό το ¨παιχνίδι¨ που κάνουν οι "Σοφοί" στο μυαλό των παιδιών μας.

ΡΥΘΜΟΣ STAGE   Παρασκευή 5, 12, 19 και 26 Δεκεμβρίου   Οι μεγαλύτεροι τον τραγουδούν και τον θυμούνται όχι μόνο ως συνθέτη αλλά και ως έναν ανεπανάληπτο μπουζουκτζή- σόουμαν.   Οι νεότεροι τον ανακαλύπτουν και τον θαυμάζουν μέσα από τις μελωδίες του, τις εμφανίσεις του στον ελληνικό κινηματογράφο, τις βιογραφίες του, τη δεξιοτεχνία του στο μπουζούκι και τους αστικούς μύθους που συνοδεύουν το όνομά του.

Το καθεστώς ασυλίας που έχουν προσφέρει οι κυβερνήσεις των Μνημονίων, και ιδιαίτερα η κυβέρνηση Σαμαρά, σε δημόσιους λειτουργούς, καθεστώς που στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής είχε χαρακτηρίσει "τείχος προστασίας", περιγράφει αναλυτικά ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής σε έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυρ. Μητσοτάκης προς απάντηση σε ερώτηση του Π.

Θέατρο Βράχων 2014 Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014.   Έξι γυναίκες θύτες? η καθεμία έχει σκοτώσει και από κάποιον? όχι και τόσο αθώο? μόνο και μόνο για να αποκαλυφθεί ότι τα πράγματα στη ζωή δεν είναι πάντα όπως φαίνονται? και τις περισσότερες φορές δεν είναι πράγματα? αλλά αξίες? αισθήματα? χαμόγελα? άνθρωποι? γνωστοί και άγνωστοι για να σε προστατεύσουν και να σου συμπαρασταθούν όταν τους χρειαστείς?  Έξι γυναίκες που «έχουν τόσο σώας τας φρένας?» ώστε μηχανεύονται και επικαλούνται κάθε λογής ψυχικής ασθένειες προκειμένου να αποδείξουν ότι έδρασαν χωρίς φρένα? και να αποφύγουν την καταδίκη τους.

  Στο στόχαστρο του επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης μπαίνουν οι συμβάσεις των ΔΗΜΩΝ με ΜΚΟ και ΚΟΙΝΣΕΠ, για προγράμματα λειτουργίας υπηρεσιών φιλοξενίας και απασχόλησης παιδιών, υπηρεσίες καθαριότητας και λοιπών δραστηριοτήτων.   Το αντικείμενο προγραμματικών συμβάσεων χιλιάδων ευρώ που καταρτίζονται εσχάτως μεταξύ δήμων και δημοτικών επιχειρήσεων με Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚΟΙΝΣΕΠ) απασχολούν τον κ.

Έχουν γραφεί και λεχθεί αρκετά για τον ρόλο της ελληνικής εκπομπής της Deutsche Welle τον καιρό της δικτατορίας, όταν εκατομμύρια Έλληνες κάθε βράδυ στις δέκα παρά είκοσι αναζητούσαν στη μπάντα των βραχέων τη «φωνή της ελευθερίας» από τη Γερμανία.   Από τις πιο συναρπαστικές ραδιοφωνικές παρουσίες τότε ήταν ο Αλέξανδρος Σχινάς, όχι μόνο για την ανένδοτη αντιδικτατορική γραμμή των σχολίων του, αλλά και για το πάθος και τη θέρμη του ύφους του.