Με επίκεντρο τις ασχήμιες που συνέβησαν την προηγούμενη εβδομάδα λόγω της βροχής στην Αττική, θα ήθελα να αναφερθώ στην ανακοίνωση που άκουσα από τα μμε ότι δηλαδή οι κάτοχοι των αυτοκινήτων που υπέστησαν σοβαρές ζημιές θα αποζημιωθούν από τις ασφαλιστικές τους εταιρείες εάν και εφόσον στο συμβόλαιό τους υπάρχει αναφορά σε τέτοιου είδους καταστροφές-ζημιές. Είναι ανήκουστο σε δρόμους και σπίτια που επιβλέπονται από τις τοπικές πολεοδομίες και το υπουργείο ΥΠΕΧΩΔΕ να συμβαίνουν τέτοια αίσχη και να ρίχνεται το μπαλάκι στους πολίτες.































































































