Tag: Μ

Η Δημοτική Κίνηση Αλίμου «ΑΝΩ-ΚΑΤΩ στο Καλαμάκι» οργανώνει την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 18:30 Διαδικτυακή Εκδήλωση Ανοιχτής Συζήτησης για το θέμα του διαδημοτικού κοιμητηρίου Αλίμου-Ηλιούπολης, που περιλαμβάνεται στον σχεδιασμό του υπό ψήφιση Προεδρικού Διατάγματος της κυβέρνησης για τον Υμηττό.

Ο κορονοϊός μπορεί να θερίζει σε ολόκληρη τη χώρα, όμως ακόμα και τώρα υπάρχουν αρνητές που βλέπουν πίσω από τις θλιβερές εικόνες συνωμοσίες. Το κάλεσμα προκαλεί αντιδράσεις και πολλές συζητήσεις…

Έλαμψε δια της απουσίας της για άλλη μια φορά η ηγεσία του Υπ. Παιδείας από την προγραμματισμένη παράσταση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών!!!

Ο νεαρός υδραυλικός είχε βρεθεί ανάμεσα σε διασταυρούμενα πυρά σε επιχείρηση σύλληψης Αλβανού δραπέτη από τις φυλακές Λάρισας, το 2010

Ο Σύλλογος Γυναικών Ηλιούπολης καλεί τις εργαζόμενες, τις άνεργες, τις αυτοαπασχολούμενες της πόλης, τις νέες μητέρες, τις φοιτήτριες, τις συνταξιούχους να ενώσουμε τις φωνές μας με τα εργατικά σωματεία, τις Ομοσπονδίες και τα Εργατικά Κέντρα μπροστά στην απεργία της 26ης Νοέμβρη που έχουν προκηρύξει βάζοντας στην πρώτη γραμμή τις διεκδικήσεις μας για την προστασία της Υγείας, της ζωής, των δικαιωμάτων μας.

Ο Γιώργος Λαμπρούλης, βουλευτής του ΚΚΕ και Στ' Αντιπρόεδρος της Βουλής, με επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Βουλής, ζητά να απαλλαγεί προσωρινά από τα καθήκοντα του ως Στ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής,

Η εντολή για την προκαταρκτική δόθηκε κατόπιν σχετικής καταγγελίας που έγινε στην εισαγγελία από τον δικηγόρο Φαήλο Κρανιδιώτη ενώ λόγω της αναφοράς σε πολιτικά πρόσωπα η δικογραφία αναμένεται να πάρει το δρόμο προς τη Βουλή.

24ωρη απεργία την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου αποφάσισαν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ σε ηλεκτρικό, μετρό και τραμ. Ετσι τα βαγόνια στις γραμμές 1,2 και 3 του μετρό καθώς και του τραμ θα μείνουν ακινητοποιημένα όλη την ημέρα.

Ο βανδαλισμός των γραφείων της Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας Ηλιούπολης που έγινε για άλλη μια φορά από αγνώστους την Κυριακή το πρωί, έχει σαν στόχο να δυναμιτίσει τη δημοκρατία και την ελευθερία στην πόλη μας...

Η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων (Ο.ΔΙ.Κ.) η ομάδα που βοήθησε στην διάσωση των πυρόπλητων, στο Μάτι της Αττικής, συναισθανόμενη την Κοινωνική της ευθύνη, κατασκεύασε στις εγκαταστάσεις του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ "ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ" στην Ηλιούπολη τον πρώτο στην Ελλάδα Τοίχο Αναρρίχησης για ΑΜΕΑ