Η Δημοτική Αρχή έχει θέσει σαν στρατηγικό στόχο για την πενταετία 2014-2019 τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες με τη χρήση των εργαλείων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Για αυτό το σκοπό έχει καταρτιστεί πλάνο το οποίο έχει αρχίσει και υλοποιείται και σύντομα τα αποτελέσματα θα είναι χειροπιαστά για όλους τους συμπολίτες μας.































































































