ΑΡΝΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ διευθυντών/ριών και προϊσταμένων σχολικών μονάδων Η μέχρι τώρα εφαρμογή της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης των σχολείων και των εκπαιδευτικών έχει πείσει και τον πλέον δύσπιστο για τους πραγματικούς της στόχους, εντελώς ξένους με την αναγκαιότητα μιας προοδευτικής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Είναι πλέον σαφές ότι η αξιολόγηση αποτελεί οργανικό τμήμα μιας ενιαίας πολιτικής με κατεύθυνση την αντιδραστική μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου: ένα φτηνό σχολείο, της αμάθειας, των δεξιοτήτων μιας χρήσης, που λειτουργεί με την αγοραία λογική, μακριά από τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και της κοινωνικής πλειοψηφίας.