Το κοινωνικό της πρόσωπο έδειξε για ακόμα μία φορά η ΠΑΕ Ολυμπιακός καθώς φιλοξένησε και ξενάγησε στις εγκαταστάσεις του γηπέδου «Γ. Καραϊσκάκης» τη Δευτέρα 23 Απριλίου 28 εκπαιδευόμενους από το Κέντρο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ».

































































































