Την κατεδάφιση των κτισμάτων που λειτουργούσαν τα παράνομα νυχτερινά κέντρα, αποφάσισε η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ, με τη νέα σύνθεσή της , στην οποία μετέχει πλέον και ο πρώην Δήμαρχος Αργυρούπολης-Ελληνικού και επικεφαλής της Δημοτικής Συνεργασίας , Χρήστος Κορτζίδης. Η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ , έχει την ευθύνη διαχείρισης όλου του χώρου του πρώην αεροδρομίου και της παραλίας του Ελληνικού.
































































































