Εκπαιδευτικοί εν δράσει - ΑΠΥΣΠΕ Στερεάς Ελλάδας Για την απόφαση Λοβέρδου στις 26 Ιανουαρίου σχετικά με τις αμοιβές των στελεχών που υλοποίησαν την αξιολόγηση. Οι τιμητές της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, τα στελέχη της εκπαίδευσης που, με πύρινες εγκυκλίους, τρομοκρατούσαν συναδέλφους και Διευθυντές σχολείων, όλοι αυτοί που επιχειρηματολογούσαν υπέρ της αξιολόγησης των απολύσεων για να μην "εξομοιώνονται" οι "άριστοι" με τους "ανεπαρκείς", αποδείχθηκαν τελικά οι ίδιοι ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ.
































































































